![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
Location: ENGK
Posts: 3,800
|
![]()
Da jeg fløy SQ CPH-SIN i C for et par år siden var det nesten bare nordmenn der fremme. Tydelig et godt premiummarked ut fra Norge, men desto snålere at ikke OSL også får sin egen rute. Tydelig at joint venture med SAS kanskje står litt i veien?
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Silver
Join Date: Dec 2013
Posts: 768
|
![]() Quote:
Dette er også et fly som SQ skal fylle nesten utelukkende med P2P trafikk da Singapore sin geografiske beliggenhet ikke er så veldig attraktiv for transfer til andre steder enn Indonesia og Australia. Og markedet til Australia er fakisk ikke så veldig stort fra Norge. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
To flere 777-300ER til KLM | Someone | Flyforum | 1 | 15-08-2014 21:21 |
Flere A330 og 777-300ER til Korean | Someone | Flyforum | 2 | 19-07-2012 17:48 |
10 777-300ER til China Southern | Someone | Flyforum | 3 | 28-02-2012 17:49 |
For Sale: 1:200 Aeroflot IL-96, TU-154M, Singapore B-777-300ER | Milos | Samlerhjørnet | 1 | 19-04-2010 23:56 |