![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Jeg har reist to turer til USA med Icelandair, og jeg minnes at begge turene var veldig greie. Hyggelig personale, god mat og punktlig
![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Oct 2005
|
![]()
Flere turer med FI, både over Atlanteren og OSL-KEF-OSL. Kun gode erfaringer. Men det kan være trangt på KEF ved flybytte. Ikke så ok på retur fra Nord-Amerika grytidlig om morgenen.
Espen |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Icelandair er et veldig profft og greit selskap. Jeg har ikke vært på Keflavik det siste året, men sist jeg var innom holdt de på med en utbygging i passkontroll og venteområdet. Forhåpentligvis er det blitt litt mer plass, ref. forrige kommentar. Dog lever jo Icelandair av flybytte US-Europa eller omvendt, og dermed naturlig nok mange passasjerer i transitt samtidig.
Hvis prisene tillater vil jeg også anbefale Eco-Comfort eller Sagaclass. Da får du også tilgang til bedre fasiliteter på flyplassene. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Reise med Lufthansa (generelle spørsmål og erfaringer) | Tornerose | Reiseforum | 517 | 24-02-2025 00:08 |
Erfaringer og spørsmål om å fly med Air Baltic | SudCaravelle | Reiseforum | 25 | 04-10-2024 10:16 |
Om å fly med Flyr (spørsmål/erfaringer) | Tarzan | Reiseforum | 25 | 14-04-2022 09:26 |
Reise med Wizz Air - (spørsmål/erfaringer etc) | robertaas | Reiseforum | 18 | 08-03-2020 11:06 |
Om å reise med Air Canada (spørsmål/erfaringer m.v.) | A350XWB | Reiseforum | 11 | 04-04-2019 06:25 |