![]() |
|
![]() |
#121 |
Newcomer
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei - jeg har noen connection billetter fra AMS til OSL med SAS (hovedflighten er SQ). Billetten sire klasse Y - er det da SAS pluss eller GO?
Jeg får ikke booket sete på denne flighten hverken på SQ eller SAS sine sider (er EBG). Takk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
https://www.flysas.com/en/eurobonus/...s-charts/#tab4 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
De ble kjøpt på Singapores hjemmesider. Jeg ser flighten har et SQ nummer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Feb 2013
|
![]()
Skal på et forhandlermøte i Aalborg førstkommende helg og skal fly med SAS via København. Kollegaen min er litt småbekymra for at jeg har gått for veldig korte connections (35 og 40 minutter). Ser det står minimum 30 minutter på SAS' hjemmeside, hvor jeg også kjøpte billettene, så det bør jo være innafor. Noen som har erfaring med transfer på CPH?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]() Quote:
Det går helt fint ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Skulle hatt sen flight osl-bgo i morgen, men stemmer det at siste flight er ca 20.15 på tirsdager? Onsdag går det jo iallfall to senere flighter.
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
20:15 er siste SK i morgen og 22:00 er siste DY
![]() |
#131 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hei folkens
Selv etter to turer i business (en til Newark og en til Beijing) så mangler jeg fortsatt 4500 poeng for å få fornyet gullkortet enda en periode. Det akter jeg få til før 31 juli når mitt opptjeningsår går ut. Jeg kommer uansett aldri til å nå diamantnivå men gullkortet er noe jeg har fått glede av. Noen som har noen gode ideer å få dette til? Ser jo at SAS Plus saver til CPH gav meg 940 poeng da så kanskje noen sånne legs? Foretrekker å reise i helgedager aller helst. Ser jo at det å få det der til i Go er ganske vanskelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
Tur/Retur Hamburg i Plus finner du nok til rundt 2 tusenlapper.
Om du reiser via CPH/ARN en vei blir det 4690 poeng |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Berlin er normalt en rimelig destinasjon på Plus-billetter. Mye connections via ARN/CPH
![]() |
#134 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Sikkert et dumt spørsmål, men jeg stiller det allikevel: Om man har billett tur-retur New York i SAS Plus, er det da mulig å booke om hjemreisen så den blir fra Los Angeles i stedet? Deler av reisefølget på den kommende New York turen har vurdere å utsette hjemreisa for å besøke venner der borte og mitt forslag om å booke om flighten fra Newark til en senere dato og fly fra LA og dit og videre hjem til Norge ble ikke veldig godt mottatt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]() Quote:
Vil dette da være et `ekte gullkort, mtp. å oppnå staus 10 år på rad = få gullkort på livstid, noen som vet ? Last edited by Eirik; 27-05-2017 at 13:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Spørsmål om inkludert baggasje som EBS:
Booket nettopp billetter for sommeren og siden dama sitt EBS kort går ut i mai booket hun ikke SAS GO LIGHT. Men i bookingbekreftelsen står det at hun kan ta med 2 stykk baggasje, selv om hun kun er EBB på reisetidspunktet. Hva gjelder? |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Mar 2014
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Ifølge telefon til Eurobonus i dag, ink. konsultasjon med supervisor, teller både gullkort oppnådd ved hjelp av kjøpte grunnpoeng, og gull oppnådd på legs (45 flyvninger) som ´fullverdige mht. `10 år på rad = gullkort på livstid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hvor lang ventetid er det vanligvis for å få svar når man sender mail til gold.no@sas.no?
Jeg sendte en mail forrige fredag, og har enda ikke fått svar..... Jeg har ikke brukt den tjenesten før, så jeg vet ikke hva som er vanlig, men synes en uke for et enkelt spørsmål er ganske drøyt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Newcomer
|
![]()
Høres kjent ut, dessverre. Tok en knapp uke for meg, for et par uker siden, på tross av lovnaden om én dags responstid. Innen jeg fikk svar pr epost hadde jeg istedet ringt (flaks med køen der, kom raskt igjennom). Det ekstra artige var at jeg fikk ulikt svar pr tlf og pr mail (temaet var bestilling av nytt kort) noe som jo er betryggende...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Generelle spørsmål om priser/billetter/booking med Norwegian | Norge Rundt På 14 Dager | Reiseforum | 157 | 09-03-2025 11:23 |
SAS - kansellert booking | Evander | Reiseforum | 5 | 14-03-2012 16:04 |
Endelig gode SAS priser i biz fra USA, men dessverre skjoenner ikke SAS poenget | Tommy777 | Reiseforum | 2 | 04-06-2009 02:38 |
SAS, booking, 28. februar? | TOS | Flyforum | 4 | 05-02-2008 20:34 |
Om sas.no og booking | Bizflyer | Flyforum | 6 | 22-11-2007 01:26 |