![]() |
|
![]() |
#281 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tænker de måske går op på mere end 1x fra ARN. 2-3x måske?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Dette er S18 programmet så noe tentativt foreløpig. Mon tro om vi får se flere endringer i SAS sine IC ops neste sommer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Tja, de må jo sette noe inn på CPH-BOS Så er det jo et spørsmål på både hva Trump og potensielt laptop ban kan ha å si for etterspørselen til USA fremover |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Og turister... mangectør garantert ikke booke tur til USA med all usikkerheten. Evt vil ikke av politiske hensyn. Men 1 dag i uka på OSL-MIA er jo ikke lenger en skikkelig rute. Folk drar jo ikke en hel uke på ferie når de ikke skal lenger enn til USA.
![]() |
![]() |
#286 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Iøvrigt totalt tåbeligt tiltag, hvis det bliver virkelighed (i mine øjne). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Tja, det er da veldig vanlig, å ta minimum en uke og gjerne mer når man først drar til Florida Utenfor Flyprat og andre fora er jo ikke dagstur til Florida veldig vanlig |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
SAS reduserer ARN-LAX med 1u også sies det. Og hva skjer med kveldsavgangen CPH-EWR? Er den borte fra vinterprogrammet (eller har den alltid kun gått sommer)?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
Sommerrute |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]() Quote:
CPH-BOS/CPH-MIA og OSL-MIA kommer vel da til å dele en av A330-maskinene fra CPH. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Uten at jeg skal si alt for mye, så går ryktene på at Yielden på denne ruten har vært noe lav, og at det er for lite corporate trafikk til Florida.
Siden Feriefolket er litt mer fleksibel på hvilke dager de skal fly så er det ikke sikkert at det er så dumt å flytte litt rundt på fly og redusere frekvensen på denne ruten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: May 2010
|
![]()
Da jeg reiste ned med SK955 på fredag, så det ut som reneste charterflighten, det var flust med familier med unger.
Og igår så jeg at jeg var ikke den eneste som var på en kort tur til MIA. Jeg har reist denne ruten to ganger i år, i C har det vært helt fullt begge veier, det er vel kanskje mye oppgradering og ikke fullt betalende, lite i Y+, jeg hadde en treseter for meg selv, og både den foran meg og bak meg var tom, og på de fire flightene har det vært ganske fullt i Y. |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Kanskje de burde ominnrede "oddballen" RKP til f.eks kuns Plus og GO? Da hadde jo den vært fin til Florida.
Apropos demand til USA. Jeg booket i forrige uke tur til USA for reise neste måned. Jeg kan vel si såpass at jeg for første gang i livet opplever at jeg ikke er utelukkende happy med å skulle reise dit. Mye usikkerhet ute og svirrer. Det kan umulig kun påvirke meg. Det var rett før jeg sa til modern at vi heller tar en to ukers øyhopping i Hellas i stedet. Men så ble det altså USA igjen da...
![]() |
#295 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Jamen, vil mange sige, hvis jeg lægger den i min indcheckede bagage ? hvem dækker når den stjæles, ikke hvis, men når....til det vil jeg sige, at jeg selv tror, det bliver sværere at stjæle fra indchecket bagage...det sker, det ved jeg, men alt er så overvåget, at chancen for at det, bør være minimalt... Jeg forstår godt, at du måske ikke er helt tryg ved at overlade en laptop i din bagage, men hvis du ikke har noget valg, så er det vel ikke præcis dette der vil afholde dig for en ferietur til USA. Hilsen Ole |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
Jeg skrev overhodet ikke noe om mine valg og synspunkter, hvilket egentlig er irrelevant her. Strengt tatt foretrekker jeg reise på ferie uten laptop, når jeg kan. Det jeg derimot sier er at et forbud som dette, kombinert med at Trump jo heller ikke akkurat er noen stor turistmagnet og kombinert med et par andre ting, vil veldig sannsynlig ha en negativ innvirkning på etterspørselen på reiser til USA. Kombinert med en stor vekst i setekapasiteten den siste tiden, så er det helt klart at det da vil ha en negativ innvirkning på selskapenes inntjening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
SAS reduserer både Boston og Miami i følge Check-In fra 20 august. Betalingartikkel, noen som vet mer? Privatair flyet blir vel returnert, men hva med A330en til Miami?
http://www.check-in.dk/sas-reducerer...mi-foer-tiden/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
OSL-MIA går en gang i uken fra da, CPH-MIA går to ganger i uken, og ARN-MIA en gang i uken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
AerLingus til Hartford, CT (BDL) samt retur til LAX og muligens MIA | OttoL | Flyforum | 4 | 06-10-2022 22:59 |
Sommerens tur, OSL - MIA - CUN - HAV - MIA - OSL | dhgang03 | Reiseforum | 8 | 10-03-2010 11:36 |
OSL-MIA | TCAS | Reiseforum | 8 | 25-11-2009 21:27 |
CPH-ZRH-JFK-MSY-FLL//MIA-ZRH-CPH med LX, B6 og US i Y+C | Terminal3 | TripReports | 12 | 29-03-2009 12:18 |
RYKTE: MH åpner KUL-ARN-MIA? | The Ticketor | Flyforum | 12 | 16-11-2005 20:15 |