![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Jeg finner det vanskelig å tro at de nederlenderne de bl.a. har gående der sokner til TOS og hadde satt pris på å få stillingen redusert gjennom antall timer på jobb hver dag. De er nok interessert i å treffe familien iblant som alle andre og samtidig kunne leve av det. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]() Nja... Jeg liker å tro at jeg har en viss peiling på hva som er viktig for folk flest, og da kommer det å balansere jobb/privatliv på en fornuftig måte høyt opp. Men jeg orker ikke svare noe mer på de kverulerende one-linerne dine i dag, jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hva du liker å tro er da fortsatt irrelevant. Arbeidstid er da en sak mellom arbeidsgiver og arbeidstaker okke som.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Men hvem er arbeidsgiver? Og hva er avtalen mellom arbeidsgiver og oppdragsgiver? Og hvis arbeidstager får 'full lønn', hvem betaler mellomlegget hvis vedkommende ikke 'får lov til' å jobbe så mye som kontrakten sier?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Dette får vi nok ikke vite så mye om. Men tilbake til det: Kontrakten ihht. arbeidsrett behøver ikke gi noen 100% stilling. Luftfartens egne reguleringer på området er ukjent for meg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Ja, selvfølgelig... Men du beholder ikke erfarne og proffe folk særlig lenge om du ikke tar dem på alvor og behandler dem deretter. Derav mine antagelser. Som vel er like fornuftige som dine antagelser. Eller sitter du på mer innsideinfo enn du gir uttrykk for? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Min innsideinformasjon er lik null ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
NextMove - nytt "flyselskap" på OSL-OLA | Twin Otter | Flyforum | 9 | 27-02-2018 12:09 |
FlyViking starter Ørland - Oslo OKT17 | NorFlight | Flyforum | 32 | 23-09-2017 19:32 |
FlyViking - Rotet med FOT-tilbud og Widerøes brev til personer i FlyViking | Someone | Flyforum | 73 | 25-10-2016 22:05 |