![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Dette er også et stort irritasjonsmoment for meg når jeg reiser. På Skype eller annen videosamtale så hever man naturlig stemmen, og når samtalepartneren gjør det samme blir det ille. Gjerne er det god natt til barn i samme slengen, og nuss nuss og skrik og skrål. Det var ei fra India som prøvde seg på en videosamtale i frokostrestauranten på hotellet i Tokyo i går, og hun ble lynraskt "skutt ned" av personalet. "Oh, but I was just talking to my friend..!" Grrrrrr
Det samme gjelder forresten avspilling av video, livestream av tv etc uten hodetelefoner. Kan ikke folk bare prøve å tenke på andre? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Her treffer du blink! Dette er folk som ikke tenker på andre... Det er de samme som opptar to seter (+ett til sekken) på offentlig transport, sitter med beina på setet, aldri rydder etter seg, spytter på gulvet eller tror at det er lov å ta av sokkene på flyet!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg har med held - og slet skjult ironi - sagt:
" Hils fra mig, det var hyggeligt at lytte med på jeres fortrolige samtale!" ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hadde nesten lyst til å lene meg inn i samtalen til hun jeg nevnte som snakket med kjæresten og si; "åh, så det er sånn han ser ut ja, ikke rart du tror at han er utro da"
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
12 blinde kinesere...og andre gode historier | kimpe | Småprat | 10 | 17-10-2017 00:34 |
En TSA-agent forteller om jobben sin (og andre historier) | Discus | Småprat | 3 | 05-04-2016 18:40 |
Norwegian nektet henne mat og drikke på 12 timers flytur (og andre historier) | HS-TGA | Småprat | 188 | 03-07-2013 01:29 |
"Norwegian til New York?" og andre artige historier | Peterfsx | Småprat | 103 | 29-11-2012 09:20 |
Velkommen til gode historier fra den andre siden... | dc-8-63 | Flyhistorisk forum | 19 | 21-01-2006 15:05 |