![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra et hvitere Ris...måtte det komme mye mer sne i løpet av dagen:-) Nå noen kopper kaffe og dagens papiravis blandet med en haug e-aviser. Ha en flott søndag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen, ikke så veldig hvitt her på Grønland
![]() ![]() Sent from my iPad using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Lett snødryss her i hovedstaden. Rolig og barnefri morgen, og har ende noen timer i fred og ro før de gamle kommer med arvingen. Middag har jeg også lovet hele gjengen, men frem til det skal det gjøres minst mulig. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Mornings. Opp i høyden ved ett vann i hovedstaden snør det og slikt kan det fortsette. Klør i skiene. Dagen blir brukt til lite før det blir vafler til lunch
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Tenerife. Her har Bongos Tryllereiser vært i storaksjon. Hjemreisen har blitt kansellert og booket om. Hoteller endret og neste års 5-uker i Tenerife er bestilt til opphavet.
Nå bærer det ut for å hente leiebil og dundre opp til El Teide. Ha en fin en
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
AMS her og hjem i dag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Neida. Man unngår faktisk SAS hjem fra LPA. Men bare fordi jeg måtte forte meg til AMS. Ikke fordi jeg på død og liv ikke ville fly med Bolaget
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Atlanta - frokost inntatt, skal få sjekket ut og vandre litt rundt før jeg tar tbanen ut til flyplassen... Slo fra meg tanken om Delta museet da det blir knapt med tid da de ikke åpner før 12 på søndager og med avgang i 15 tiden så tar jeg ikke så mye sjanser i "ødemarka" rundt ATL. Superbowl er på hjernen til alle her selv Patriotene i Ny England er favoritter. Snakka med Ubersjåføren som tok meg til Phillips Arena i går om det - at Atlanta har spilt bra. Jepp jeg overvar en NBA kamp og Superbowl var en del av underholdninga der også - var "brytekamp" mellom to maskoter hvorav ene var New England og andre Atlanta. Atlanta vant "kampen" lett...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
En god en fra Snillfjord.
![]() Klart vær og måneskinn, lite å klage på da. Ikke så mye action her nå før klokken 22.30, da dukes det for Super Bowl LI(51) på Viasat. Patriotene sies å være favoritter, men Tony Banks tror Falcons vinner 31-27, så får en se. Mens det skal kriges om et trofe på TV så får en komplettere med litt FR24 og andre småting. Ha en fortreffelig en, det kan bli en lang natt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God kveld fra Bergen. Her har man fått seg en Lagunitas i glasset og er straks klar for nattens show. Go Dirty Bird!
Sent fra min SM-G901F via Tapatalk
![]() |
#11 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Her skal matchen nytes i sofakroken. Ettersom hjemmelaget er i finalen, er stemningen stor i området og regner med at det blir relativt tomt på veiene i kveld. Ellers er man ikke helt i toppform, men litt grønnsaksuppe og cola hjalp. Fri i morgen, så da får man gjort litt innkjøp før neste helgs avreise. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
Grønnsaks supper er bestandig bra, slanke kost og godt, kanskje derfor jeg er tynn og fin. Hvor drar du neste helg? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
Mosjøen. Da var bolla over. For en kollaps.....
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad søndag:-) | EB | Flyforum | 8 | 04-07-2016 11:48 |
Glad søndag! | EB | Flyforum | 10 | 15-02-2016 20:19 |
Glad søndag! | LN-MOW | Flyforum | 24 | 29-03-2009 23:57 |