Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 09-01-2005, 08:49   #1
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Default Glad søndag...

Vinden har løyet - godt er det etter at jeg har følt at taket nesten har forlatt oss i natt. Ha en bedre søndag - det er snart vår!

PS! Hentet akkurat avisen...og det er fortsatt friskt ute... Våren er avlyst for denne gang!
EB is offline   Reply With Quote
Old 09-01-2005, 10:09   #2
Farmer
ScanFlyer Crusty

Farmer's Avatar

Default Re: Glad søndag...

God morgen. Da var degens første snørydding unnagjort. Tror vi har fått over 1,3 meter siden julaften så nå holder det for min del.
Resten av dagen blir nok en avlappende affære med familien før jeg setter meg på siste flyet til Oslo i kveld. Skal til Nice i morgen tidlig og skal få gleden av å fly med Sterling direkte. Det er første gang med NB siden en militærcharter i 1982 med en gammel 727 : Får håpe at 800-en er litt bedre enn den gang

En liten flyoversikt siden 29/7-2006..
Simplicity is the ultimate sophistication, Leonardo Da Vinci

Farmer is offline   Reply With Quote
Old 09-01-2005, 10:17   #3
Savipix
ScanFlyer Rusty

Savipix's Avatar

God morgon i från Nice.. 11,8 grader här nere just nu och mulet. Ser dock ut som det kan bli fint framåt eftermiddagen. Skall nog se till att få allt skolarbete gjort innan det sker. Kvällen kommer ägnas åt monteringen av IKEA möbler.

Farmer: God tur, skall du till Amadeus i Sofia Anti..?
Savipix is offline   Reply With Quote
Old 09-01-2005, 10:21   #4
LN-FHU
Superflyer

LN-FHU's Avatar

ja glad søndag fra tromsø

idag gidder jeg ikke skrive med store bokstaver eller punktum komma og denslags

ha en lat søndag

ln fhu

Frode H.
LN-FHU is offline   Reply With Quote
Old 09-01-2005, 10:25   #5
Farmer
ScanFlyer Crusty

Farmer's Avatar

Quote:
Originally posted by Savipix

Farmer: God tur, skall du till Amadeus i Sofia Anti..?
Stemmer det. 3 dager der er ikke å forakte, midt i den nordnorske vinteren.

En liten flyoversikt siden 29/7-2006..
Simplicity is the ultimate sophistication, Leonardo Da Vinci

Farmer is offline   Reply With Quote
Old 09-01-2005, 10:31   #6
Savipix
ScanFlyer Rusty

Savipix's Avatar

nåja.. nästan Oslo temperatur här nere om man skall tro vad EB skrev i går. Välkommen ner i alla fall.
Savipix is offline   Reply With Quote
Old 09-01-2005, 10:37   #7
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Jepp... Oslo kan i dag by på sol, sol, sol og blå, blå, blå himmel. men litt kjøligere i dag enn i går -men det er ventet + 10 grader i dag!
EB is offline   Reply With Quote
Old 09-01-2005, 20:31   #8
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen

dc-8-63's Avatar

....vel her er vi innesnoedd paa fjerde dagen, jeg fikk faktisk startet klasikeren: Jeep Grand Wagoneer...og foerste proevetur gikk svaert saa bra inntill jeg oppdaget en stor sprekk i bensintilfoerslen til forgasseren......med big block V8 og et monster av en forgasser er jo disse Wagooneerene alle bensinstasjonseieres droem, med 16 gallons tank (min har dessverre ikke tank #2) rekker jeg saavidt inntil Seattle foer det maa fylles igjen.....men igaar gikk vi over til aa beregne meter pr. liter....saa det hjalp godt aa faa byttet den morkne slangen med ny frisk....saa i dag legger vi ut paa tur til Fairhaven med skikkelig stil.....ikkenoe som klassisk Wagoneer med falske trelister og plastikktrepanel....her snakker vi om Amerikansk klassisk 80 tall stil.....det ser ut som sneen har gitt seg, men vi er skikkelig nediset....alle varianter av is: klar, Sort og hvit....blandet med hoey redneckprofil og Chevy Truck med tung tung V8...gjoer det fort ufremkommelig for andre
Old 09-01-2005, 20:36   #9
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Da har ogsaa Bainbridge faatt sne .. om enn ikke mer enn saa det er hvitt paa bakken og litt paa traerne. Men nok til at ungene fikk seg en sneballkrig og litt snemannbygging. Regner med at det er borte foer kvelden, det er en 3-4 plussgrader ute.

Satser paa en rolig dag med lesing og diverse inneaktiviteter. Trenger en Dreamweaver-bok, saa det er mulig det blir en liten kjoeretur ....

Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 10-01-2005, 02:09   #10
LN-SSL
ScanFlyer Molded

LN-SSL's Avatar

Gjør en vri her nå, og forteller hvor fin dagen HAR vært; søndag slik søndager bruker å være med familien, så en god middag, etterfulgt av kaffe og cognac med Glenn Miller og litt Benny Goodman på cd'n. FlyPast kom i posten for noen dager siden, og Flight Journal ble kjøpt på Narvesen i dag, så de to fikk utgjøre desserten. Utpå kvelden, etter at 5-åringen hadde lagt seg, var det Battle of Britain på DVD, god rødvin og litt parmesan til snacks. Kan en mann bedre ha det, eller...??
Ja,ja..., så er det å forsøke å snu døgnet da, og gjøre seg klar til en uke med nattskift. Men det er en annen skål...:

Posting Rules