![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Vinden har løyet - godt er det etter at jeg har følt at taket nesten har forlatt oss i natt. Ha en bedre søndag - det er snart vår!
PS! Hentet akkurat avisen...og det er fortsatt friskt ute... Våren er avlyst for denne gang! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen. Da var degens første snørydding unnagjort. Tror vi har fått over 1,3 meter siden julaften så nå holder det for min del.
Resten av dagen blir nok en avlappende affære med familien før jeg setter meg på siste flyet til Oslo i kveld. Skal til Nice i morgen tidlig og skal få gleden av å fly med Sterling direkte. Det er første gang med NB siden en militærcharter i 1982 med en gammel 727 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon i från Nice.. 11,8 grader här nere just nu och mulet. Ser dock ut som det kan bli fint framåt eftermiddagen. Skall nog se till att få allt skolarbete gjort innan det sker. Kvällen kommer ägnas åt monteringen av IKEA möbler.
![]() Farmer: God tur, skall du till Amadeus i Sofia Anti..? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superflyer
|
![]()
ja glad søndag fra tromsø
idag gidder jeg ikke skrive med store bokstaver eller punktum komma og denslags ha en lat søndag ![]() ![]() ![]() ln fhu ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
nåja.. nästan Oslo temperatur här nere om man skall tro vad EB skrev i går. Välkommen ner i alla fall.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Jepp... Oslo kan i dag by på sol, sol, sol og blå, blå, blå himmel. men litt kjøligere i dag enn i går -men det er ventet + 10 grader i dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
....vel her er vi innesnoedd paa fjerde dagen, jeg fikk faktisk startet klasikeren: Jeep Grand Wagoneer...og foerste proevetur gikk svaert saa bra inntill jeg oppdaget en stor sprekk i bensintilfoerslen til forgasseren......med big block V8 og et monster av en forgasser er jo disse Wagooneerene alle bensinstasjonseieres droem, med 16 gallons tank (min har dessverre ikke tank #2) rekker jeg saavidt inntil Seattle foer det maa fylles igjen.....men igaar gikk vi over til aa beregne meter pr. liter....saa det hjalp godt aa faa byttet den morkne slangen med ny frisk....saa i dag legger vi ut paa tur til Fairhaven med skikkelig stil.....ikkenoe som klassisk Wagoneer med falske trelister og plastikktrepanel....her snakker vi om Amerikansk klassisk 80 tall stil.....det ser ut som sneen har gitt seg, men vi er skikkelig nediset....alle varianter av is: klar, Sort og hvit....blandet med hoey redneckprofil og Chevy Truck med tung tung V8...gjoer det fort ufremkommelig for andre
![]()
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
Da har ogsaa Bainbridge faatt sne .. om enn ikke mer enn saa det er hvitt paa bakken og litt paa traerne. Men nok til at ungene fikk seg en sneballkrig og litt snemannbygging. Regner med at det er borte foer kvelden, det er en 3-4 plussgrader ute.
Satser paa en rolig dag med lesing og diverse inneaktiviteter. Trenger en Dreamweaver-bok, saa det er mulig det blir en liten kjoeretur .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Gjør en vri her nå, og forteller hvor fin dagen HAR vært; søndag slik søndager bruker å være med familien, så en god middag, etterfulgt av kaffe og cognac med Glenn Miller og litt Benny Goodman på cd'n. FlyPast kom i posten for noen dager siden, og Flight Journal ble kjøpt på Narvesen i dag, så de to fikk utgjøre desserten. Utpå kvelden, etter at 5-åringen hadde lagt seg, var det Battle of Britain på DVD, god rødvin og litt parmesan til snacks. Kan en mann bedre ha det, eller...??
![]() Ja,ja..., så er det å forsøke å snu døgnet da, og gjøre seg klar til en uke med nattskift. Men det er en annen skål... ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad søndag:-) | EB | Flyforum | 9 | 07-10-2018 15:41 |
Glad søndag:-) | EB | Flyforum | 8 | 04-07-2016 11:48 |
Glad søndag! | EB | Flyforum | 10 | 15-02-2016 20:19 |
Glad søndag! | LN-MOW | Flyforum | 24 | 29-03-2009 23:57 |
Glad søndag | CK | Flyforum | 5 | 13-08-2006 18:49 |