![]() |
|
![]() |
#21 | |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
Location: Trondheim
Posts: 2,293
|
![]() Quote:
Sent fra min MotoG3 via Tapatalk
__________________
none.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Dec 2005
Posts: 1,785
|
![]()
Vil navnet Scanair gjenoppstå for det nye AOC ?
Eller vil det bli SAS Scandinavian Airlines Ireland mon tro -
__________________
Provinsbeboer og sterk motstander av sentralisering |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,389
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Upgrade me....
Join Date: Mar 2012
Posts: 2,310
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Dec 2005
Posts: 1,785
|
![]()
Vil ikke International antyde at resten av selskapet er lokalt/regionalt ?
Med mindre IC-operasjonene etter hvert vil havne her -
__________________
Provinsbeboer og sterk motstander av sentralisering |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,915
|
![]() Quote:
Det spiller ingen rolle hva et internt produksjonsselskap heter. Navnet utad og merkevaren er uansett det samme |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
ScanFlyer Molded
Join Date: Nov 2010
Posts: 2,776
|
![]() Quote:
Hadde ikke Irland vært medlem av EU vile de blitt rammet hardere og det ville tatt lenger tid å komme seg på bena igjen. Dette er litt av poenget med EU, ved å ha et åpent marked vil over tid forskjellene jevne seg ut i Europa nettopp fordi bedrifter flytter ditt det lønner seg, aktiviteten øker der, levestandarden og kostnadsnivået øker der, og snart vil de være på nivå med snittet. Ulempen er selvsagt at den øker på bekostning av noen andre - de med høyest kostnadsnivå... Så det noen kaller "sosial dumping" vil andre kalle "sosial utjevning" i europa... Men nok om det, her er det SAS det dreier seg om, ikke politikk. W
__________________
You can tell the size of a man by the size of things that bother him. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Flysitter
Join Date: Oct 2010
Location: HMR/ENHA
Posts: 6,944
|
![]()
Det blir vist mest sannsynlig Malaga og Heathrow og med a320NEO
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Aug 2010
Posts: 89
|
![]()
Vil vi se 320neo på noen av rutene til og fra Norge og da, fra Malaga og London?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Oct 2005
Location: Alta/Bærums Verk
Posts: 5,335
|
![]()
Og disse får vel EI-reg eller?
Espen |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
ScanFlyer Gold
Join Date: May 2011
Posts: 1,695
|
![]()
http://www.svt.se/nyheter/ekonomi/sa...tig-loneokning
Quote:
Last edited by Discus; 02-02-2017 at 22:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Aug 2011
Posts: 241
|
![]()
Base i Bangkok og utflagging av langdistanse neste? Smart å starte med England og Spania for å få ansatte, myndigheter og andre til å venne seg til det. Når det er gjort, kommer neste skritt. Alle i SAS-toppen ser da at Norwegian får det til og tjener gode penger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
Posts: 2,618
|
![]() Quote:
Hvis de vil beholde han så kan det være at de må betale for det. Man skal ikke se bort fra at han kan bli neste sjef i SEB. Alt etter hvor wallenbergerne vill ha ham. Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
ScanFlyer Gold
Join Date: May 2011
Posts: 1,695
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,389
|
![]()
Vel - han har gjort en bra jobb, såvidt jeg kan se. Kan godt være det fortsatt er litt krutt i ham.
Man skal heller ikke glemme at han tok et 20% kutt i 2011. Direktørlønningere ellers er et tema for seg ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Feb 2005
Location: Norge
Posts: 993
|
![]()
Han fikk økning nå for å kompensere litt for kuttet han fik i 2012. Da er det jo bare å glede seg for de ansatte. For sjefen går vel foran og setter kurs, eller...?
Sent from my iPad using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
ScanFlyer Gold
Join Date: May 2009
Posts: 1,523
|
![]() Quote:
Scanair ( SAS ) og Conair ( Spies ) ble solgt og fusjonert til Premiair, nå Thomas Cook Scandinavia. Og Thomas Cook har ingen planer om å skifte ut sine skandinaviske crew til fordel for spanske. Tally-Ho |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
Posts: 2,618
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Jul 2010
Location: Nøtterøy
Posts: 2,233
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Aug 2009
Posts: 799
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kort rapport fra SAS Ireland LIN - ARN | SBT | TripReports | 32 | 21-05-2018 16:16 |
Ukjent selskap vil åpne Florø-Oslo/Bergen - DAT vil tilbake | OY-CIR | Flyforum | 21 | 15-06-2016 18:07 |
Vil du bestemme hvor SAS skal åpne sommerrute 2012? | fluxie | Flyforum | 127 | 31-10-2012 22:57 |
SAS vil ikke åpne til Dubai fra Osl | MartinL | Flyforum | 14 | 21-08-2008 23:02 |
Ryanair skal åpne to nye europeiske baser i 2005 | CK | Flyforum | 27 | 08-11-2004 13:41 |