![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Mar 2011
Posts: 163
|
![]()
Har en svigerfar som skulle lørdag (5/11) reise med KLM/Delta fra DFW - ATL - AMS - TRD, men flyet ATL - AMS ble kansellert.
Han fikk da en ny flight, i morgen tirsdag (8/11). Dette må vel være noe som utløser en kompensasjon i en eller annen form når de ikke kan oppdrive ett nytt flysete hjem før etter 3 dager? |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Gold
Join Date: May 2013
Location: Kristiansand, Norway
Posts: 1,576
|
![]() Quote:
Be selskapet om en redegjørelse om hva som utløste forsinkelsen. Ikke gi etter om de kjører på teknisk feil som en ekstraordinær hendelse, dette er erstatningspliktig etter dom mot KLM i 2015. Ved streik/vær vil du ha mindre rettigheter. |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Rettigheter ved endringer, forsinkelser, rerouting, kansellering m.v.? (2019->) | Polaris | Reiseforum | 251 | 17-05-2025 23:59 |
Rettigheter ved streik | seatsniffer | Småprat | 10 | 28-10-2013 13:12 |
Rettigheter ved rerouting | Jens W | Reiseforum | 6 | 01-12-2010 01:45 |
Rettigheter ved kansellering | Larsabal | Reiseforum | 18 | 23-11-2010 09:27 |
Rettigheter ved ombooking | Blubird | Reiseforum | 4 | 13-04-2009 12:27 |