![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Dec 2004
Posts: 3,775
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Dec 2004
Location: Vienna
Posts: 3,639
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Hjemme
Posts: 8,380
|
![]() Quote:
![]() Dette er pensum ca 6. klasse
__________________
![]() Better On A Camel across Africa, than Sit And Suffer across the North Sea. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Dec 2004
Posts: 3,775
|
![]() Quote:
denne må vel sies å ligge utanfor om der ikkje er crewbytte i TOS FlightD85894 Tromsø Avreise09:00 11:39 Ankomst17:00 19:28 FlightD85895 Gran Canaria Avreise17:50 20:13 Ankomst23:50 02:21 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Finn Erik Edvardsen
Join Date: Sep 2004
Posts: 9,898
|
![]() Quote:
Dette er jo en kopi (god siden det er Kjos som har kopiert) av SAS sin oppdeling i 4 AOC - hvordan gikk egengtlig det for SAS ?
__________________
Bainbridge - A Drinking Island, with a Sailing Problem Last edited by dc-8-63; 23-10-2016 at 21:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Posts: 12,518
|
![]()
Jeg ser ikke annet enn at det går ganske bra for Norwegian. Om de har utrolig begrenset operasjonell fleksibilitet så ser det ikke ut til å gi utslag i resultatet, men det er selvsagt mulig at de hadde gjort det enda bedre med kun 1 AOC.
Det er mulig jeg er naiv - det har jeg jo fått høre mange ganger - men dette er nok et utslag av organiseringen som er en kalkulert risiko, tror nå jeg. Det kan jo også være forhold i denne saken som ikke har tilflytt offentligheten? Å sammenlikne med SAS kan man alltids gjøre. Er konklusjonen så langt den samme som for SAS...? F.eks. har man sett en liten eller stor vekst i produksjonen, og kan det tenkes at måten Norwegian er organisert på i alle fall har hatt noen innvirkning på dette? Tjener Norwegian penger? Osv. Last edited by TOS; 24-10-2016 at 02:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Sep 2004
Posts: 954
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Aviator Extraordinaire
Join Date: Feb 2015
Location: Fort Lauderdale
Posts: 2,626
|
![]() Quote:
I lengden er det nok billigere for Kjos å kjøre med veldig lite kjøtt på beinet. Folk jager etter den billigste billetten og dem kommer vel stadig tilbake selv om det har vært forsinkelser og tvilsom service her og der. Har selv flydd noen turer på 787 mellom FLL og OSL og tilbake og vært stort sett heldig med turene. Kjøper dog kun Premium seter på full pris. Alt for klaustrofobisk til å sitte bak i 11 timer skjønt har hørt fra venner at der ikke så ille...? (Har mange skrekkhistorier på rullebladet, economy Air India, Cathay og Saudia og mange andre på 13-14 timers flyturer når jeg ikke hadde valg) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS fly fra OSL til BOO måtte lande på EVE. | Tarzan | Småprat | 10 | 23-06-2015 20:28 |
Fly ramte fugl og måtte lande i Billund | scanhorse | Småprat | 1 | 18-08-2012 18:41 |
Fly måtte snu pga mentalt forstyrra person | Hpkris | Småprat | 2 | 04-11-2011 22:18 |
Sola-fly fra Gran Canaria måtte lande i Madrid | Twin Otter | Flyforum | 2 | 14-03-2010 10:01 |
AES-fly måtte lande i Trondheim | AirbusTrond | Flyforum | 9 | 12-07-2009 23:36 |