![]() |
|
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Aug 2005
Location: Bergen
Posts: 957
|
![]()
Jeg tror at en del klager kan unngås ved at de reisende hele tiden får god og troverdig informasjon nå for eksempel en forsinkelse oppstår.
På en Norwegian-flight fra BGO til Berlin her forleden var flyet ganske forsinket. Vel ombord ble vi forklart at Norwegian denne dagen i prinsippet hadde manglet et fly, og at det var blitt mye stress og styr av den grunn, men de hadde gjort sitt ytterste for at forsinkelsene skulle bli minimal. Resultat: De reisende nikket og tenkte ja, ja, sånn skjer. På returen var avgangen også temmelig forsinket, men ingen info, hverken på SXF eller på flyet (der pratet de som om ingenting var skjedd). Vi ankom BGO langt over midnatt og da var det utpreget mistemning i kabinen, og folk snakket høyt om at dette skulle de klage på, om ikke annet til Norwegian. Slik gikk bare ikke an. Noen beroligende og unnskyldende ord fra cockpiten hadde sannsynligvis opphevet hele denne mistemningen. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Rekordhøjt antal sikkerhedshændelser | FlyHi | Flyforum | 3 | 24-10-2012 13:08 |
...och Scandinavian Airlines får färre antal flyg | RolfL | Flyforum | 12 | 16-10-2009 14:18 |
Rykte: SAS minskar antal piloter | Bengt | Flyforum | 11 | 17-12-2005 15:41 |