![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Klar for en hel dag på bryggekontoret før arbeidsdagen fortsetter med mange kunder og samarbeidspartnere på Wallmans i kveld. Ha en flott onsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Noen kaller det verdens navle, andre Deltabyen. Jeg kaller det Tåkehavet. Uansett god morgen fra Lillestrøm stasjon. Greit å ha første fly fra Osl om det er like mye tåke der oppe.
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra tåkebyen. 😉 Da var man midt i uka snart og kan ane en helg og flyturer der framme etterhvert... Sola skal nok komme også hit til deltaet i dag. Ønsker alle en riktig fin dag! 😀
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen 16 km fra Stortorget i Oslo retning Gardermoen - den råe tåka letter tett og skal vel ikke mye til før flytrafikken stopper på OSL - sikten bør være litt mere enn her i Groruddalen
![]() Ha en flott dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra et sted i Oslo der klokkespillet fra Rådhuset høres godt! Tidlig ankomst i dag også, dermed så blir det også tidlig avreise. Det er ikke det verste som kan skje, det siste, altså. Ellers er det å håpe på en rolig dag i september. Satser på at det er behov for solbriller på spaserturen hjem til Gamlebyen også i ettermiddag. Ha en fin en!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra 20-bussen. Når arvingen begynte mase om og få dra til barnehagen, var det bare og få levert og komme meg avgårde. Jobben kaller og kanskje jeg bør få tatt meg en løpetur i kveld? Ha en fin dag
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra drikkebyen med et deltaproblem.
Her skvulper man innpå litt kaffe og gjør unna litt morgenmailer. Så blir det å dilte bort og være sammen med moderen og elefanten på sykehuset noen timer. I kveld bærer det ut med jobben for å drikke øl og bestemme hva vi skal lansere neste høst. Ha en fin dag
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God onsdag fra toget hjem, hjemom ei uke før man atter en gang skal på jobb igjen, da tilbake hvor man hører hjemme.
Hadde håpt på noe bedre værutsikter for den korte friperioden, typisk at alt fineværet er mens man er på jobb....man får heller reise dit fineværet er. Ha en finfin dag folkens! ![]()
![]() |
#9 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra Trondheim
Stiv og støl etter fjelltur igår, men følelsen er god ![]() Sofatjeneste hjemme etter jobb idag....nei forresten. Har et par poser med tomme ølflasker som skal vaskes/fjernes etiketter på , slik at de blir klare til årets juleølproduksjon. Ha en flott onsdag ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Du veit dagen begynner bra, når kommer på jobb, trykker på knappen for vanlig cola, og denne kommer ut.
![]() Ha en god en, alle som får den brusen de vil ha. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
I feel your pain, brother. Den der er tung å svelhe.
Yaya .. g'morgen alle som en. Akkurat tilbake fra Sjefsdynga etter å ha avlevert gammel oppvaskmaskin og kokeplate. De nye ble satt inn i går og voldte vår eminente altmuligmann en del hodebry ettersom smarte produktutviklere har drevet produktutvikling siden de gamle ble installert. Oh well - han fikk det på plass til slutt. ![]() Kjenner det rykker litt i reisefoten. Imidlertid tror jeg ikke reisefoten har oppdaget hva den skal fly ennå. Oh well .. T-4. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Ex Spært
|
![]()
Hint: Apple-jæ...ene har plugget 3.5mm hullet. Bare suge strøm og data fra det gjenværende hullet, og levere herlighet til et enda bedre 3.5mm hull, så blir alle glade.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad onsdag | EB | Flyforum | 9 | 13-06-2018 13:45 |
Glad onsdag:-) | EB | Flyforum | 13 | 21-03-2018 20:25 |
Glad onsdag:-) | EB | Flyforum | 22 | 02-08-2017 21:16 |