![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Røros. Klar for dagens første møte som kanskje i tillegg blir et intervju av en ny kollega. Her er det fortsatt skikkelig god gammeldags vinter...men Widerøe klarer vel å lande i ettermiddag slik at jeg kommer hjem til påske. Ha en digg onsdag der du er!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Dærschken, EB må ha forsovet seg. Halvgrått og halvkaldt fremdeles, men i hvert fall lyst ute. God onsdag ønskes!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Ok, du slo meg med ett minutt! Jeg er nok tregere på mårran likevel... God onsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord.
![]() Været fortsetter i samme tralten som de siste dagene. Her er det duket for siste arbeidsdag før påsken, så fra kl 14.30 er det 12 late dager med fri på denne kanten. Dagen rundes av med musikalen ''Mamma Mia'' fremført av 8-10-klasse på Krokstadøra, så det gledes det stort til, alltid morsomt å se hva ungdommene har fått til. Ha en fortreffelig en. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
|
![]()
Hepp hepp .. da har man sånn noenlunde fått pakket, spist frokost og smakt på den første kaffekoppen. Om en drøy time bærer det til aerodromen, og så blir det nordover før man drar sørover og etterhvert ender opp i London.
Regn og mildt her. Håper flyværet er bedre enn i går .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. Litt hjemmekontorering for å bruke minst mulig tid på trikk og bane, før det blir kontoret etter lunsj. Ha en fin dag
Last edited by Someone; 21-03-2018 at 08:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God solfylt morgen fra Groruddalen - flott temperatur og sol ute - 3 dager før Påskeferie - det liker jeg.
Ha en flott dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
Frem og tilbake til kontoret er dobbelt så langt .. sykt fly ga ombooking til neste og sen ankomst. Da røyk pubturen .. Menmen .. siden firmajet'en var opptatt får man nøye seg med det kollektive.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God formiddag fra Firenze!
Har en avtale med David, ellers er resten av dagen fri. Tipper det blir noe italiensk til lunch... Sangiovesisk midtuke ønskes ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Makan fra toget. Dagen begynte med litt hjemmekontor til lyden av spunting. Vurderte en stund å kjøpe sånn maskin og kjøre ut til alle spunterne strispunte litt for dem og familien en ukes tid. Egen medisin etc...
![]() Ellers jobber man fortsatt iherdig med hotellvalg i Koh Samui. Ha en fin en
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
G'onsdag!
Godt å se at EB ikke hadde forsvunnet i sleden ute på Rørosvidda! Her i sør er varmegradene kommet, så nå håper jeg den hvite guffa smelter seg bort fortere enn jeg kan si skål! Full fart på kontoret i dag, og heldigvis ikke de store planene i kveld. Så da får jeg kanskje gjort noe fornuftig. Som å bytte oppvaskmaskinen jeg kjøpte på lørdag f.eks. Time will show! Har hatt fredagsfølelse hver dag denne uka. Så har inntrykk av at denne uka blir lang...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() Får se om jeg klarer å holde meg i skinnet i kveld da...... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God aften fra Brisen bar på SVG.
Var det noen som nevnte lillelørdag? Jepp, det er nettopp det på Brisen bar. Full guffe i hele dag, nå litt kveldsdrikke før sk4048 skal ta meg over til Oslo. Der blir det å stupe rett under dynen, for 07:00 i morgen skal en være klar for møte-forberedelser. Ha en bra aften ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad onsdag | EB | Flyforum | 9 | 13-06-2018 13:45 |
Glad onsdag:-) | EB | Flyforum | 22 | 02-08-2017 21:16 |
Glad onsdag:-) | EB | Flyforum | 17 | 26-07-2017 18:26 |
Glad onsdag:-) | EB | Flyforum | 9 | 31-05-2017 16:00 |