![]() |
|
![]() |
#81 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
På bcn virker ikke boardingpasset i fastlane. Må få egen vip-kupong i innsjekk. Skandale, kjører du håndbagasje må du enda i kø for å bruke fastlane...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Når jeg kjøper billetter på sas.no får jeg opp en "knapp" som heter forhåndsbestill måltid. Er dette noe som kommer? Når jeg går inn på det får jeg kun setevalg og ekstra bagasje...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Funker kun for å bestille frokost (på flygninger før kl. 9) tror jeg. Uansett en dårlig deal da du ikke får igjen pengene hvis du endrer, kansellerer eller oppgraderer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Newcomer
|
![]()
God kveld godt folk.
Dukket opp noen vouchere fra sas i skrivebordskuffen som jeg hadde glemt. Problemet er at de går ut 15 juni, og jeg har egentlig ikke planlagt noen tur før den tid. Spm mitt er, kan jeg bruke de til betaling for en reise etter 15 juni så lenge den bestilles før? Hvis ikke, noen kloke hoder her som har tips på hvilke reiser før 15 juni som gir mest bang for the buck (eurobonus). Voucher er på 300E. På forhånd takk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ja det kan du, men om det er plus billett vil du ikke få igjen noe ved en eventuell avbestilling. Sjekk siste vilkår med SAS når du benytter vouchere.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det dukket plutselig opp en melding i Myflights-appen om en endring i en booking jeg har. Under den grønnfargen stod det tidligere "no restrictions".
Noen anelse om hvorfor? Den er booket som business saver, så den har vel alltid hatt restriksjoner? Ikke at det gjør så mye, ble mest nysjerrig. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg fikk en i går for QR C, så er nok ikke noe å bekymre seg om....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Tok helt av i MyFlight-appen min. Alle *A-bookinger fikk litt ulike restriksjoner.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det virker som endringer hvordan enten Amadeus leverer til MyFlights eller kanskje en oppdatering hos de.
![]() |
#92 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg er på vei til å booke noen SAS-flyvninger som jeg helst skulle ønske var fleksible, men jeg blir ikke helt klok på billettklassene. Kan noen gi meg en kjapp innføring i de forskjellige Plus-klassene mtp endringer? Det gjelder OSL-TRD t/r.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er det noen byer i Europa SAS flyr til hvor flyplassen ligger så sentralt at en dagstur er ok? Har flyskrekk og fortsetter å øve, tenkte derfor å benytte meg av bonusbilettsalget til å få trent litt ekstra...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Onkel reisende kekker
|
![]() Quote:
Amsterdam, Hamburg, London, Stockholm, Kjøbenhavn, Frankfurt, Munchen, alle disse har relativt korte forbindelser inn til byen. Om du slenger på en mellomlanding, så er Bremen et godt alternativ, da får du flydd litt "smårusk" også!
![]() |
![]() |
#95 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Onkel reisende kekker
|
![]() Quote:
Så da kan du la BRE være for seg selv foreløpig!
![]() |
![]() |
#97 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Brussels. Tog til central, spasere ned og titte på Manneken Pis og hans mindre kjente søster Jeanneke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
London egner seg veldig bra for dagstur. Har gjort dette mange ganger. Kan ta tuben in til sentrum. Berlin er også OK, men dette krever som regel bytte i CPH. Har også gjort Amsterdam og Paris. Paris ble litt for hektisk/liten tid synes jeg.
Og ikke minst våre Nordiske hovedsteder. Fine for dagsturer Last edited by 3cseat; 07-09-2016 at 10:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Om jeg booker SAS Go Light som sølv medlem, får jeg 1 stk innsjekk baggasje pga status? Ser ingen grunn til å booke Go som sølv, om jeg kan booke Go Light. Trenger bare et kolli.
![]() |
#100 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jepp du får sjekke inn ett kolli som sølvmedlem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Generelle spørsmål om priser/billetter/booking med Norwegian | Norge Rundt På 14 Dager | Reiseforum | 157 | 09-03-2025 11:23 |
SAS - kansellert booking | Evander | Reiseforum | 5 | 14-03-2012 16:04 |
Endelig gode SAS priser i biz fra USA, men dessverre skjoenner ikke SAS poenget | Tommy777 | Reiseforum | 2 | 04-06-2009 02:38 |
SAS, booking, 28. februar? | TOS | Flyforum | 4 | 05-02-2008 20:34 |
Om sas.no og booking | Bizflyer | Flyforum | 6 | 22-11-2007 01:26 |