Quote:
Originally posted by atck
Quote:
Originally posted by WestAir
De Sola-ansatte har oppført seg glimrende. De har hatt trusselen om nedleggelse hengende over seg i flere år, men har likevel ikke oppført seg som f.eks. flygelederne i Røyken. At de nå lar sinne gå utover sin arbeidsgiver er mye bedre enn om de skulle ramme uskyldige reisende.
|
Det der kan du kanskje utdype. Hva har flygelederne på Røyken gjort som har gått ut over uskyldige reisende?
SSL, du må gjerne bidra, hvis ikke Westair kommer med noe avklarende.
Edit: Og når jeg spør på denne syrlige måten så er det selvsagt fordi at en diskusjon som endelig har blitt trukket opp på et sivilisert diskusjonsnivå blir trukket ned igjen ved å tråkke på en annen yrkesgruppe.
For å ta Røyken, nok en gang, så har forsinkelsene der blitt forårsaket av mannskapsmangel. Hovedsaklig har man manglet LTT-fullmektiger, IKKE flygeledere.
Uansett kommer forsinkelsene av at man har for lite folk. Og når man da slenger drit til de folka som FAKTISK JOBBER, så har man nok en gang klart å rette feil baker for feil smed.
Så kan man jo spørre hvorfor jeg i det hele tatt gidder å bry meg med dette. Jeg jobber ikke på Røyken.
Problemet er at når en usannhet har blitt gjentatt for ofte så blir den til slutt sannhet. Og når moderatorene ikke gidder å korrigere drittslenging så synes jeg ikke at urimelige påstander får stå uten kommentar.
PS. Du glemte å nevne flygelederne i Bodø. De 3 på sektor Sør som skal gjøre 6 manns arbeid burde også kikke litt på andre yrkesgrupper for hvordan man BURDE gjøre jobben. DS
K
|
Uten å være sikker, vil jeg anta at West Air f.eks henviser til saken hvor man fikk stopp i flytrafikken og uregelmessigheter i flere dager pga meldingen kom om at Røyken skulle flyttes til Sola om et par år fram i tid, og flygelderne kanskje følte det litt på samme måte som
BTS-ansatte gjør nå....selv om ikke flygelederne ville miste jobbene sine.