![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei.
Jeg ser på Ving og Startour sine nettsider at di dropper Charter flyginger til/fra Kanariøyene (Gran Canaria og Tenerife) denne vinteren også. Dette gjelder flyplassene Kirkenes og Kristiansund. Jeg skjønner at Kirkenes blir vraket. Det er jo en kort fly tur til og fra Tromsø. Men hvorfor blir Kristiansund Lufthavn vraket.??? Noen som vet?? Er det for nært Molde, eller lav etterspørsel på KSU?? Vet jo at Norwegian ikke flyr til og fra KSU, men Ving bruker Thomas Cook Airlines som sitt flyselskap. Og Startour bruker Norwegian, SAS. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Bonusjeger
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
KSU har ikke hatt charter på vinteren de senere sesonger meg bekjent, eller har jeg misforstått?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Sist det var snakk om vintercharter fra KSU var vel i 2008 eller deromkring når Ving/Saga Solreiser planla å dele en sesong mellom KSU og MOL til LPA. Dette ble aldri noe av, og siden den gang har det kun vært sommercharter fra KSU. Ving har dessuten ikke hatt program fra KSU på mange år, og StarTour har vel aldri vært innom der.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() Det har forøvrig aldri gått charter til kanariøyene fra Kirkenes.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvorfor har ikke Kristiansund Lufthavn Charter reiser til Kanariøyene om vinteren. | Tarzan | Småprat | 1 | 20-08-2017 01:08 |
Kampanje-biletter, vinter 2015? | daghoi | Reiseforum | 0 | 22-07-2014 11:48 |
Charter Kristiansund-Liverpool | S. Holberg | Småprat | 0 | 16-07-2012 21:01 |
Charter Kristiansund-Athen | ENKB | Flyforum | 7 | 07-09-2006 20:46 |
Kristiansund og Molde skal dele Mallorca charter. | enml | Flyforum | 0 | 30-05-2006 00:59 |