![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
En liten fugl har hvisket noe om en charter flight Kristiansund-Athen den 8 med retur den 15. Ingenting ligger på Avinor systemet, noen som vet noe mere ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Intet på http://www.aia.gr heller.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det skal ikke være KristiansAnd - Athen da? For der har de iallefall charter på den tiden. Det er pensjonisttur for en av byens banker. Den skulle sågar mellom lande i Stavanger, iallefall på utreisen!
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Novair A321. Kriatiansand - Gøteborg - Athen i morgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Fredag 15 er det iallefall via SVG da jeg kjenner noen som skal være med der. Hvilken flytype/selskap som flyr vet jeg ikke, men kanskje ikke unaturlig at det blir Novair også neste uke?!?
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Nix skal være "U" .. ENKB/KSU
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
www.lch78.net
|
![]()
Ligger heller ingenting inne i SAS-systemet så vidt jeg kan se. Så kanskje du må ut på fugeljakt
![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Tviler ikke på at noen sier det skal være "U"....., og ved flere anledninger opp gjennom årene har man jo vært så påståelig bak spakene og i selskapene at de faktiask har landet på KB, og så slukøret bare må ha tatt av igjen for å sette nesa mot Kr- sAnd....
![]() Spørs hvilke fugler du har samvær med, ENKB... ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvorfor har ikke Kristiansund Lufthavn Charter reiser til Kanariøyene om vinteren. | Tarzan | Småprat | 1 | 20-08-2017 01:08 |
Kirkenes og Kristiansund Lufthavn uten charter flygninger Vinter 2015/2016. | Tarzan | Reiseforum | 4 | 24-11-2015 03:45 |
Charter Kristiansund-Liverpool | S. Holberg | Småprat | 0 | 16-07-2012 21:01 |
Athen | LN-FHU | Reiseforum | 0 | 19-04-2007 13:27 |
Kristiansund og Molde skal dele Mallorca charter. | enml | Flyforum | 0 | 30-05-2006 00:59 |