![]() |
|
![]() |
#41 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Da har denne kompisen på jobb kommet opp med to bilder til av tyske flyvrak. Det ene er av den tidligere viste Ju-88 4D+MH fra en ørliten annen vinkel og det andre er av en hvit havarert Fiesler Storch..., merket B+D på undersiden av den ene vingen.
Sitter p.t. på jobb, men skal prøve å få scannet dem inn i ettermiddag en gang. Bengt : Kan godt sende dem oppover også for kopiering..., men jeg har ikke fått de forrige i retur enda da.. ![]() Edit: Han står her nå denne kompisen og sier: -"Bare vent til jeg finner kofferten til bestefar....." . Ser ut til at jeg har litt av en julekveld i vente... ![]()
![]() |
#42 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Da har jeg endelig fått scannet bildene, etter en liten teknisk feil i scanneren igjen
![]() Her er bildet av Ju-88 4D+MH
![]() |
#43 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Og bildet av Fieseler Fi 156 Storch.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flyvrak i Victorville | RJon | Bilder & foto | 13 | 19-04-2017 19:17 |
Flyvrak på Island | storg | Flyforum | 1 | 24-05-2010 17:17 |
Flyvrak i fornøyelsespark | LN-MOW | Flyforum | 3 | 07-10-2009 10:15 |
Samling med tyske Fornebu-bilder fra krigen | Falcon | Flyhistorisk forum | 8 | 24-03-2009 21:41 |
Bygger simulator av flyvrak | Trety | Flyforum | 3 | 11-01-2006 18:53 |