![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Vel den kunne vært bedre. Fått i meg frokost men kjenner at magen er litt sur. Håper det går over og at det er udramatiske greier. Ofte er det det. Uansett jeg slapper av inntil videre. Ha en fin dag og at den er bedre enn min.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Du får starte og avslutte dagen med en Underberger så unngår du slik grufs utaskjærs Mornings fra Sandaker. Her er nye tenner på vei så nok en omgang med ekstremt tidlig oppvåkning og varierende humør på arvingen. Måte med pappagruppa i dag, eller få planer. Været ser ut til og bli mer enn bra nok til og være ute også. Ha en fin dag |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim
Minimalt med søvn i natt....får det igjen utpå ettermiddag kan jeg tenke meg. Anyways...fikk booket EB-billetter halv-totiden i natt....da så det ut som problemet deres var løst ![]() Mulig kino ikveld....men kan hende jeg avlyser da det kan være greit å gå til sengs tidlig.... Ha en våken mandag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Hei og god morgen fra Oslo nord - 8 grader og full sol under en blå himmel - og vi skal være så heldig at vi får opptil 18 grader i forbindelse med nordavind
![]() Ha en god dag folkens. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Grompf.
Skulle vært på bussen mot OSL, men døgnrytmen min ville det annerledes. Nå satser jeg på neste buss, med ankomst OSL under en time før avgang. Det er virkelig ikke favoritthobbyen min. Ha en mer våken mandag enn meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God tur!!! Sørg for å komme hjem til lørdag.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God mandag fra Snillfjorden!
![]() Det overrasker ingen at stikkordene er grått og vått her i dag også, temperaturen ligger rundt 10+. De neste dagene ser ikke sååå ille ut som denne dagen, litt sol/regn men også skyet opphold iflg TV 2. Vant omsider kampen mot elementene og fikk slått plenen i helgen...rettere sagt: Lillesøster slo den for meg, mot betaling vel å merke, må tjene lommepenger til sommerferien kan du skjønne. ![]() 1 uke til sommerferie for landets skoler og 10 dager til lillesøster skal ut på sin aller første flytur. Hører ikke annet enn fly og syden for tiden, snakk om å gni det inn. Får vitterlig håpe hun drar med seg go'været oppover når hun kommer hjem. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Morgen fra STavanger! Her er det nesten sol og reisefri uke, skal igrunn bli litt deilig, forskaling, mur og terrassebygging står på menyen når arbeidsdagen avsluttes en gang i ettermiddag!
Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God ettermiddag fra Værnes. Rekordfart til Houston dag. TRD-IAH på 12 timer og 10 minutter!
Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Åiåiåi ..... Travel morgen og fikk masse gjort. Tok en dusj etter lunch og la meg nedpå og våkner akkurat i tide til middag. Er det sånn man gjør når man blir pensjonist?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag fra Bangkok | Ruby | Flyforum | 10 | 24-08-2019 17:05 |
God fredag fra Bangkok | Hypern | Flyforum | 22 | 14-02-2014 19:17 |
God torsdag fra Bangkok | Peppep | Flyforum | 16 | 09-05-2013 18:49 |