![]() |
|
![]() |
#1 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Bangkok. En forbereder seg til frokost. Etter det en liten runde i nabolaget, så litt pakking før kursen settes mot Suvarnabhumi hvor RJ står for første etappe mot HKG. Får et par timer der, og det er vel CX The wing som teller der? eller? så blir det BA F til LHR sent på kvelden.
Fantastisk lørdag ønskes! ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Litt pakking og organisering før barna parkeres hos de gamle, og vi skal i et bryllup. Skulderen viser tegn til å bli bedre, men mistenker jeg faktisk bristet et ribbein mandag, da det fortsatt er vondt. Godt jeg foretrekker baren fremfor dansegulvet. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad lørdag fra Ris. Ble en bra kveld/natt litt lenger opp i bakken her i går...nå skla det bli godt med en treningsøkt. Nevøen på 13 flytter inn i formiddag til stor glede for onklene. Ha en topp lørdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God lørdag fra Locarno. Etter igår å ha fokus på fjell ved ha tog gjennom alpene og opp funikular og fjellheis over Lucarno er fokus på vann idag med båttur og kanskje bading på lidoen. Prøver sette sammen program for hvor man bør stoppe for om man tar båt med de forskjellige rutene man har her.
Ha en god en alle som prøver finne ut av båtruter til en forandring.
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 24-08-2019 at 09:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Tromsø! Her er det foreløpig litt skyet men det skal vel klarne opp litt utover dagen. Straks en rusletur ut. Ha en fin en!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra telefonkøen til BA. Prøver å få booket om flighten min til Denver den 9 september, men pussig nok er det ikke bare meg i telefonkø.
Det var det ikke i går kveld heller i og for seg Ha en bedre dag UPDATE: Og da rundet vi en time i telefonkø...
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 24-08-2019 at 12:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ingen Bongo Hotline eller Bongochat? Makan......
G’morgen, ja .. Fortsatt mørkt, men det gir gode fangstforhold for lørdagsfrokosten. De fleste venter til det blir lyst, så kortere ventetid for oss med vekkerbeagler. - Snart kommer vinter’n, snart kommer den kalde, fine tida ... ellerno ... Jobbhelg. SØSTER ....! MER KAFFE......!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Det var GGL hotline faktisk. Og etter 1:20 ble jeg bare hevet ut. Så jeg gjetter at det brenner litt på dass der borte nå
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Cocoa Beach..
Den Blue Moonen i går smakte utmerket etter en laaaaaang dag som begynte 03.00 på morgenen. Rart hvor liten verden er med litt flying. I dag er det strand, snow crab og en skikkelig biff middag i kveld. Deretter er det vel å pakke litt da jeg skal hjem i morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
Her skinner faktisk solen. Har en liten timeout på Hilton Paddington før utsjekk og ferden går til noe Curio-greier i Kensington. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God dag hjemmefra!
Har nettopp brygget litt øl, for det var litt lenge siden sist. Ingen fare for å gå tom for alkohol her i huset, men det er alltid greit å ha litt ekstra på lager. Sitter nå og ser litt på hoteller i Nashville og NYC, alt for mange valg der borte, ikke artig. Ha en flott dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag fra Bangkok | Ruby | Flyforum | 15 | 20-03-2019 12:59 |
God mandag fra Bangkok. | Hypern | Flyforum | 11 | 15-06-2015 23:13 |
God fredagsmorgen fra Bangkok | TriStar | Flyforum | 15 | 17-04-2015 17:04 |
God torsdag fra Bangkok | Peppep | Flyforum | 16 | 09-05-2013 18:49 |