![]() |
|
|
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
8.mai 13.15
British Airways BA1481 London Heathrow-Glasgow Economy 19A G-EUXM Airbus A321 Oppgitt flytid 1 time 5 minutter. ![]() Noen hadde slurvet med beltekrysset ![]() Ikke mer beinplass enn nødvendig ![]() Flyet hadde sånne skjermer fra taket for å vise sikkerhetsdemo, men de var ikke nedfelt under flygingen ![]() Magasiner var det også i stollommen ![]() En A321 tar stor plass på Heathrow Vi pushet bak 10 minutter sein og skulle til rullebane 9R som er på motsatt side av T5A. ![]() 747-alley ![]() Det var noe kø før vi slapp til og ta av mot øst. ![]() Et stort fly som skal langt av gårde ![]() Hadde dette flyet vert en dame hadde hun hatt store mugger ![]() Et annet fly med store mugger ![]() Heathrow fra lufta ![]() Et relativt godt kjent landemerke i London I kjent BA-stil kom de raskt i gang med drikkevogna, snackstilbudet til BA på innenlands er potetgull, shortbread eller nøtter. Jeg tok et safe valg med potetgull… ![]() ![]() Grått i Skottland Vi landet ti minutter etter oppsatt tid i Glasgow mot nordøst og takset en kort tur til gate 19. ![]() Plutselig var det hull i vingen etter landing
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Visumreise til USAs ambassade i Oslo | robertaas | TripReports | 12 | 12-03-2016 14:46 |
Den store norske vinterværtråden 2011-2012 | Someone | Småprat | 127 | 28-01-2012 00:57 |
Bergen-Stockholm flyttes til den norske produksjonen | FlightDeck | Småprat | 3 | 11-04-2011 18:56 |
Den norske Norsemanboka kommer nå | GF1 | Flyhistorisk forum | 8 | 19-06-2007 22:02 |