Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum

Notices

 
 
Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 26-03-2011, 16:54   #1
thnp
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Feb 2009
Location: Norway
Posts: 138
SAS Avgang med 737 vs Q400 (splittet fra: SAS overtar TRD-CPH?)

Vil også i de fleste tilfeller gi 2-5 min innsparing på de andre 737-rutene som stort sett tar av rett bak (den fordømte) Widerøen. Disse må i dag først og fremst vente til WIF har svingt på kurs (2-3 min etter start av t/o roll) og deretter vektoreres rundt og over Widerøen (10-15 NM ekstra)

thnp is offline   Reply With Quote
 

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
SAS overtar TRD-CPH MD11 Flyforum 100 22-12-2012 12:42
CRJ vs Q400, når er hver mest egnet? (splittet fra flere x-SK Q400 til WF) roger Flyforum 34 24-09-2012 21:54
Skulle SAS lease B739ER? (splittet fra ''SAS og Leasede A320/737 (og andre nye fly)) Trdfly Flyforum 11 07-03-2012 22:58
Priser: non-stop vs via (splittet fra SAS overtar TRD-CPH?) Basse-HAU Flyforum 16 28-03-2011 23:47
WF Q400 classic, NG, problemer m.m. (splitt fra WF overtar Vestlink) FLIGHT666 Flyforum 38 21-06-2010 22:50


All times are GMT +2. The time now is 13:43.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.