![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Feb 2009
Location: Norway
Posts: 138
|
![]()
Vil også i de fleste tilfeller gi 2-5 min innsparing på de andre 737-rutene som stort sett tar av rett bak (den fordømte) Widerøen. Disse må i dag først og fremst vente til WIF har svingt på kurs (2-3 min etter start av t/o roll) og deretter vektoreres rundt og over Widerøen (10-15 NM ekstra)
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS overtar TRD-CPH | MD11 | Flyforum | 100 | 22-12-2012 12:42 |
CRJ vs Q400, når er hver mest egnet? (splittet fra flere x-SK Q400 til WF) | roger | Flyforum | 34 | 24-09-2012 21:54 |
Skulle SAS lease B739ER? (splittet fra ''SAS og Leasede A320/737 (og andre nye fly)) | Trdfly | Flyforum | 11 | 07-03-2012 22:58 |
Priser: non-stop vs via (splittet fra SAS overtar TRD-CPH?) | Basse-HAU | Flyforum | 16 | 28-03-2011 23:47 |
WF Q400 classic, NG, problemer m.m. (splitt fra WF overtar Vestlink) | FLIGHT666 | Flyforum | 38 | 21-06-2010 22:50 |