![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen, eller skal man si god natt?!
![]() Anyway, man er endelig kommet seg hjem fra jobb, etter en lang kveld. Bikkja er luftet og det er på tide å ta seg en liten lysebrun og skumlese forum før det er på tide å komme seg i seng. Blir familiemiddag senere i dag, ellers ingen andre planer enn å gjøre ingenting. Og blir jeg ikke ferdig i løpet av dagen, så blir det å fortsette ut over kvelden... Ha en strålende søndag forumister! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Nettopp kommet hjem fra nattvakt og kjøreturen OSL-Oslo var ikke spesielt artig. Det var som å kjøre på potetmel som var strødd langs hele E6. Så ikke en "mannskit" når andre passerte, så i skrivende stund lønner det seg å ta "piano" på veien. Nå er det 4 brødskiver, så rett i loppekassen for å returnere til atter ny natt på lufthavnen.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Godmorgen fra et snefyldt Skåne. Her startede dagen tidligt med en 3 1/2 årig, der har lidt jetlag og ikke helt har fået styr på hvornår det er morgen i denne del af verden - kan være lidt svært efter 3 uger vestpå
![]() Nu sover han igen, men nu er det faren der er lidt ude af sync og ikke kan sove. Håber på en middagslur senere idag... Det positive i det er dog at jeg kom tidligt til bageren og fik brød helt friskt og varmt fra ovnen ![]() God dag til alle...
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Snø og kaldt og en god søndasfrokost venter. De gamle har invitert dama og meg ut på middag på Dinner og Elton John konsert i kveld, så da er programmet for dagen spikret. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Uppsala!
Tidigt uppe. Kommer snart 30 gäster på lite julkaffe vilket ger mig tillräckligt att göra idag. Kallt är det ute så det blir nog många omgångar glögg ![]() Ha en fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
GO morgen fra Stavanger. Har nettop spist frokost. Skal tømme minnekortet på kameraet og så tar jeg meg nok en liten tur ut på SVG
![]() Ha en fin Søndag ! |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndags morgen fra Tananger | killbox | Flyforum | 8 | 01-07-2012 13:47 |
God søndags morgen fra Stavanger. | sirpjalle | Flyforum | 12 | 29-05-2011 21:17 |
God søndags morgen fra Stavanger | sirpjalle | Flyforum | 16 | 21-11-2010 15:16 |
God søndags morgen fra Stavanger! | sirpjalle | Flyforum | 12 | 31-10-2010 17:07 |
God søndags morgen fra Stavanger | sirpjalle | Flyforum | 16 | 25-10-2010 12:54 |