![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Jul 2008
Location: ENGM
Posts: 569
|
![]()
__________________
What can I do you for? ------------- No pain - no gain |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
Location: Oslo
Posts: 5,682
|
![]()
Dagens blinkskudd
![]()
__________________
Upcoming flights: None |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: NO
Posts: 10,014
|
![]()
Og uten reflexvester da....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Jul 2008
Location: ENGM
Posts: 569
|
![]() Haha... Dagens kommentar til dagens blinkskudd ![]()
__________________
What can I do you for? ------------- No pain - no gain |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Browncoat
Join Date: Oct 2007
Posts: 6,251
|
![]()
Likte denne kommentaren fra en av "dytterne".
Quote:
__________________
"The human body can be drained of blood in 8.6 seconds given adequate vacuuming systems." - River Tam |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Newcomer
Join Date: Nov 2007
Location: Skøyen, Oslo
Posts: 11
|
![]()
Synes det er positivt at noen flyselskaper velger å spare penger ved å la pax`en dytte flyet til gaten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Apr 2006
Location: Os i Hordaland
Posts: 889
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Rocketeer
Join Date: Oct 2007
Location: trd
Posts: 204
|
![]()
Hva? Dette er drøyt av VG. Det har vært mye drøyt av tabloiden i det siste, men denne tar kaka. Har sendt inn tips om dette, flere bør gjøre det samme!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Sep 2004
Posts: 605
|
![]()
De tidligere BU ansatte pusha siste fly de handla for hånd. Var det TRD eller BGO ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 3,619
|
![]()
Fantastisk dårlig og ukritisk journalistikk dette!
Både bildet og historien er helt usannsynlig, da en såpass stor flyplass selvfølgelig har utstyr og fasiliteter til å få et fly av rullebanen. Bare dette med at "de brukte 2 timer på å få flyet 800 meter" sier jo sitt om både forståelse og sannsynlighet... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Silver
Join Date: Jul 2008
Location: ENGM
Posts: 569
|
![]() Quote:
Etter hva jeg har hørt så var det gjort på OSL (også), men man vet jo hvordan historier endrer seg i miljøet.. ![]() ![]()
__________________
What can I do you for? ------------- No pain - no gain |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Dec 2006
Posts: 126
|
![]()
Mail er sendt til journalist!
__________________
**************** Take Your seats... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
Posts: 5,936
|
![]()
Ser historien er endret nu!
Da flyet ikke kom seg til gaten ved egen hjelp, tok flyplassarbeiderne ansvar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,739
|
![]()
Men hun glemte å rette bildeteksten!
![]() (forutsatt at Aviation Herald har rett, og at Daily Mail & Daily Telegraph tar feil) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
Location: Bergen, Norway
Posts: 8,735
|
![]()
Det er også kommet inn en journalist til på historien. Nå er de to!
__________________
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
Location: SVG
Posts: 4,707
|
![]()
Kanskje de gjor det men det hadde jo vært lettere om de fikk det av rullebanen og så tømte det for bagasje og pax før de dyttet det til gate.
__________________
Det finnes tre sider av en sak, min, din og den korrekte Click Here to view my aircraft photos at JetPhotos.Net! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Nov 2007
Posts: 90
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
Location: SVG
Posts: 4,707
|
![]()
hehe stiligt gjort. 31.08 er forøvrig en veldig bra dag!
![]()
__________________
Det finnes tre sider av en sak, min, din og den korrekte Click Here to view my aircraft photos at JetPhotos.Net! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Location: ENBR / BGO
Posts: 2,430
|
![]()
Utifra bildet dytter de flyet på en unødvendig tung måte.
Å stå med strake armer og dytte på en relativ spiss bakkant er jo ikke lurt, hvorfor ikke få en mann på hvert hovedhjul + kjøre ut flap, slik at man har bedre måte å dytte på, evt. tau til hvert maingear fra en traktor så er jo hele saken løst..? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Sep 2004
Location: Nidaros
Posts: 3,471
|
![]()
Og hvorfor ikke bare trekke på normal måte?
Edit: Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Passasjerer innstengt i fly på grunn av smittefare | Hpkris | Småprat | 15 | 19-07-2011 10:20 |
Fly med 140 passasjerer må nødlande i Danmark | nime | Flyforum | 18 | 12-07-2011 19:07 |
Sinte passasjerer nektet å forlate Ryanair-fly | Christianz | Flyforum | 1 | 18-11-2010 16:56 |
Passasjerer nekter å forlate Ryanair fly | TC-JGY | Flyforum | 13 | 18-11-2010 14:53 |
35 passasjerer nektet å fly | LN-RKF | Flyforum | 10 | 19-09-2007 20:25 |