![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hallo, da var det til pers for meg og, legger om sider ut bildene fra Bodø airshow
![]() ![]() Dette er det første jeg ser når vi lander på ENVA med F50'n ![]() Dette er det første jeg ser når jeg kommer meg inn i terminalen på ENVA :grin: ![]() Har man et kamera i hånda på en flyplass så har man et kamera i hånda på en flyplass. ![]() ![]() Første gang jeg ser midnattsol ![]() Kanskje tidenes mest sexy rumpe? (8)Her kan du grille loffen din(8) ![]() Ser du flyet? ![]() De bildene jeg fikk av Sea King var blandt de jeg ble best fornøyd med ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bursdagspressangen min? Anyone? ![]() Denne fikk uhørt lite oppmerksomhet, se alle fjesene som er vendt feil vei! (det var først på søndag Jan-Erik/Lars nevnte fyren som sto i takluka) ![]() Dere har vel sett det før, men jeg måtte ha med F-16 i formasjon ![]() Minne dammmerr och herrarrr, Finska Flügvapnet pressenterrrarrr: Midnight Hawks ![]() ![]() Awacs E-3A aka B707 ![]() Kanskje tidenes feteste kontor, ikke hver dag man får stå å sikle ned i en RNoAF F-16 cockpit |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]() ![]() Unidetified Flying Object ![]() Jet Falcon ![]() ![]() Hit, men ikke lengere i dette flyet, det norske luftforsvaret var sær på bilder utenom cockpit :/ ![]() Beech 200 ![]() Beech 200 pedestal ![]() R44 cockpit ![]() F-4 Phantom, fikk skuffende få gode bilder av denne ![]() LTR AB 139, glasscockpit og greier ![]() LTR AB 139 fmc ![]() LTR AB 139 Pedestal ![]() LTR AB 139 Kollektiv ![]() Militær radar ![]() Aner ikke hvorfor han var her, men han hadde Gripen-logoen på ryggen.. ![]() ![]() Denne går like godt til land, på vann og i lufta med ![]() Last edited by MFM; 06-07-2008 at 03:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Så følger klappsetetur med WIF. Ruta var ENBO-ENRA-ENMS-ENVA, grunnen til at jeg bare har bilder ENMS-ENVA er at f/o var helt ny i selskapet, og det var første gang han og kapteinen fløy sammen, så de skulle prate med hverandre på første leg, fra Mo satt jeg på klapp, men som en tosk satt jeg med kamera i fanget og var helt henført av Dash 8-100, først når vi landet på Mosjøen kom jeg på at jeg hadde kamera *rødme*
![]() Tatt fra pax-sete på første legg, publikumsområde sett fra rullebanen ![]() Parked på ENMS ![]() ![]() ![]() F/o har kun én stripe, han var fersk fra flyverskolen i USA, han kom faktisk rett inn i WIF uten delays ![]() ![]() Mosjøen Tarmac ![]() ![]() På cruise, da var det bare å flekke fram sportssidene i VG ![]() ![]() ![]() On base, turning final ![]() ![]() ![]() Ræva bilde, men jeg fikk da i allefall tatt et av den ![]() ![]() Bodø hadde strålende vær hele helga, hele turen ned var fin bortsett fra en god del skyer, men med en gang vi klatrer under skylaget på vei inn til ENVA åpnet himmelen seg :/ ![]() Nødutgang, hadde den blitt åpnet i dette tilfellet hadde du ikke klart å skille den fra en ordinær dusj :P ![]() Maskina vi fløy Det var det, takk for titten og beklager mengden bilder, men airshow er airshow og klapptur er klapptur ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Meget flotte bilder.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ja dette var en fin serie!
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Stilge bilder og god blanding
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Knallfin bildeserie med fine kommentarer....:P:P
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jepp. Fine bilder, og takk for at du gidder å skrive kommentarer også. Denslags gjør seg.
K |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk for responsen =) Bare hyggelig, liker å legge til kommentarer på bildene, en bildeserie uten kommentarer kan fort bli litt døll :P
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
flotte bilder!!
Ser du Jumpseeatet med Erling S, FC i WF! Last edited by sail4fun; 07-07-2008 at 16:15. Reason: Anonymisert FC |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Meget mulig, husker nemlig ikke navnet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ikke enda, foreløbig bare skrivebordspilot, men man går da også enda på videregående
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Som jeg sa på FS.no Magnus, kjempe bra bilder. Må se å få somlet meg til å legge ut mine bilder også
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Spekulere i no-show retur med tur-retur billett | RJon | Reiseforum | 9 | 21-06-2014 13:40 |
Tur-retur Luxembourg i tekst og bilder | flyKSU | TripReports | 9 | 20-06-2014 21:40 |
Tur/Retur | Basse-HAU | Småprat | 10 | 30-10-2011 16:10 |
Chicago tur/retur | MountainDew | TripReports | 62 | 10-08-2007 15:29 |
Tur/Retur Washington DC | VoiceCom | TripReports | 11 | 25-12-2006 02:31 |