![]() |
|
![]() |
#1 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim
Skikkelig hæslig vær her idag, med klissbløtt-regn og grått. To dager igjen til juleferie-teller ned nå. Ha en skikkelig flott dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Ser ikke ut som det forblir hvitt veldig lenge da det nå har begynt og regne. Selv ønsker jeg meg -5 og en halvmeter snø.
Forvist til Ruters røde er jeg også, siden kona trengte bilen. I kveld blir det og være noe jeg ikke er; handyman. Etter arvingen rev ned en panelovn er veggen nå sparklet og malt, og materiale for og forsterke oppheng i gipsveggskiten innkjøpt. Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akersgata. Været nok like hæslig som i trønderhovedstaden. Begynner å få litt juleferiestemning på kontoret. Kong Haakon har dukket opp og man får vel ta seg en liten time fri for å få handlet litt før rushet setter inn. Så nå håper jeg bare på at det ikke dukker opp noen store jobber. Ha en fin-fin torsdag, tross hæslig vær!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord!
![]() Skyet opphold og 3+ akkurat nå, så lenge det varer. Ryktene sier regn ila dagen og et temperaturhopp, så er bare å vente. I går fikk man gjort unna årets første julebakst da pepperkakene kom i mål med litt familiedugnad. Deigen satte vi selv, men suksess ble det så da er det håp for fremtiden også, bare colakaker igjen nå og noen runder med shopping før man kan coolen på sofaen. ![]() Dagens planer: Helt enkelt å planlegge de to siste handleturene før jul, en i morgen og en til uka. Har igjen ca 2 julegaver og en bursdagsgave, så disse må i havn snart. Ha en flott torsdag forumister, med eller uten dette førjul-stresset! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Flott og frisk vinterhilsen fra TOS. Gikk (til fots) lysløypa til jobb i morrest og det var kaldt, klart og skarpt føre. Så inni h.... at LN-FHU sender været nordover så det lover regn og blåst fra i morra ettermiddag. Vi kunne godt fått beholdt julekortstemningen over nyttår.
Ser ut som nok en AMEX CT går ut dersom jeg ikke finner på noe i romjula, altfor mye å gjøre på jobben denne høsten til at man har funnet tid til det. Julelunsj fra 14:00, så da blir nok morgendagen tung om ikke en begynnende forkjølelse setter demping på feiringen. Ha en givende torsdag, her må man dukke ned i prosjektrapportering igjen...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Akershus festning. Guffent vær med snø på bakken og regn i luften. Her er års-oppsummerings møte godt i gang. Det bøttes kaffe mens sjefen prater, og prater...
Julebord i kveld ![]() Ha en bra dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Browncoat
|
![]()
God dag fra Tananger
Da er julelunsjen på jobben unnagjort, mett hele gjengen på avdelingen så spørs hvor produktiv resten av dagen blir ![]() Ble både pinnekjøtt OG ribbe ![]() ![]() Kanskje en ide å fortsette med julegavene etter jobb, ellers ingen planer i dag. T-1,5! Ha en fin dag forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Julelunch unnagjort på jobben hos meg også, men desverre klarte selv ikke vår IT-guru å stappe noen godsaker gjennom VPN-tunellen.
Vått og grått - fin arbeidsdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag - nå er det guffent utenfor her. Snø, is, regn...
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hoo yah ... testimplementering av ny kunde kom brått på .. her skal det høgges !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God dag fra Marriott Springfield, hvor man sitter og intervjuer folk for jobb. Har vært flink gutt og sovet på Norsk tid, så det er neppe noe jetlag å snakke om heller.
Hjem med Air Canada i kveld. Ha en fin en.
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Endelig torsdag... | EB | Flyforum | 9 | 15-11-2018 21:26 |
Endelig torsdag... | EB | Flyforum | 9 | 30-11-2017 14:02 |
Endelig torsdag:-) | EB | Flyforum | 16 | 22-09-2017 09:12 |
Endelig torsdag:-) | EB | Flyforum | 15 | 23-06-2016 21:30 |