![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Imponerende å se hvor dyktige DY er til å selge inn slike nyheter til pressen. Det tar jo flere år før dette blir en realitet på hele flåten, men de har oppnådd at "hvermanssen" allerede mener å vite at DY KUN har nye fly med slike seter.
Man kan ikke annet enn å bli imponert! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Ja, det finnes intern SAS-info med bilder av nytt interiør osv osv. Igjen er det synd at de ikke klarer å skape positiv mediaomtale om noe slikt, på samme måte som DY. SAS lærer aldri.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Troverdighetsproblemet kommer når mommi og moffi reiser med DY til AGP om 2 uker og finner at det Kjos sier ikke stemmer. Og det merkes....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Mistenker det samme. Og de er utdødd. Det er vel en 3-4 738'er som fortsatt har Euro-konfig, det er vel det hele.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Samtlige 737-600 i Norge har nå 120 seter, og dette er hele 17 seter mer enn når de ble introdusert på det norske markedet. Det er helt klart disse 103-seterne E24 har fått målene sine fra. Bare som en liten digresjon, samtlige av SAS' websider greier ikke å oppgi det antallet det er av seter i 737-600en:
www.SAS.no: 112-116 www.SASgroup.net: 123 www.SASflightops.com: EURO 91-103 DOM. 116-134 www.SAS.se: ingen infomasjon om flåten (det jeg fant da) www.SAS.dk: bare egne (dk), IC og Cimber blir oppgitt www.flysas._____: her vises bare IC-flåten, og det er direkte merkelig å vise bare disse store under f.eks. www.flysas.be - ikke en eneste av slike kommer innom BRU, men derimot det meste annet av metall med SAS på.
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Maybe I am slow... Skånevik sier de vil få mellom 31-32 tommer som pitch i sine nye 738. Jeg kan ikke skjønne hvordan de kan ha bedre pitch enn andre flyselskaper som har langt færre seter i identiske maskiner?
SAS har 176 seter i sine 800, mens DY skal ha 186 seter i sine 800. Hvordan kan da DY få langt bedre pitch? Uten å være tallknuser eller ingeniør er dette vanskelig logikk... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]() Quote:
It's not lying, it's marketing. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Min erfaring er at seteutformingen har vel så mye å si. Merket det veldig godt når jeg hadde 3 leg's med KLM's F70'er for noen år siden, det ene var så trangt at jeg visste knapt om jeg ville greie å komme meg ut igjen (er 1,87) mens de to andre hadde en annen utforming på setene som gjorde at plassen var helt ok.
Noen som har noen idé om hvordan Norwegian's nye seter er i denne sammenhengen?
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Lykke til! Med "Alle Boeing 737-600 har en seteavstand som går fra 32 tommer bakerst og opp til 35 tommer i fremre del." så burde du svømme i plass....
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Slik blir nye Gardermoen | Concorde | Flyforum | 83 | 21-04-2010 08:35 |
Slik blir nye Gardermoen | sail4fun | Flyforum | 75 | 17-04-2009 11:19 |
Nye stoler i Economy class | MD11 | Flyforum | 10 | 09-01-2008 16:10 |
*SPEKULASJONSTRÅD*: Norwegian: Nye fly - nye destinasjoner | stripes | Flyforum | 56 | 20-11-2007 22:03 |
Slik blir den nye flyplassen | X-BU | Flyforum | 15 | 30-01-2006 09:25 |