![]() |
|
![]() |
#21 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Hvis jeg har tråkket noen på Møre på tærne, må de virkelig be om unskyldning. Tankene var ikke onde i sinnet ![]()
Jeg har ikke vært overalt, og det ser ut til å kunne ta litt tid Last edited by Bergern; 29-10-2014 at 00:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Personangrep er søppel og heldigvis slår moderatorene ganske så raskt og effektivt ned på det.
![]() |
![]() |
#24 | |
Onkel reisende kekker
|
![]() Quote:
Uansett så tror jeg kanskje at mange som ikke bor på kysten, men "bare" har en fjellovergang i veien for å komme seg til en eventuell høyhastighetsbane, kanskje heller kjører over fjellet eller opp dalen for å komme til toglinjen og følgelig "stjeles" passasjerer fra AES, MOL, KSU med flere.. Heldigvis og så er det en god takhøyde her inne og ikke minst vanvittige mengder kunnskap!
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Et lyntog som gjør unna distansen Kristiansand-Oslo på 2 timer ville parkert innenriksflyging fra Kjevik tror jeg, ihvertfall hvis banen ble bygd med forlengelse Stavanger (og Bergen). Uten å ha tall så tror jeg at utenriksrutene kunne vare videre, KLM har mange reisende til AMS og videre fra KRS.
![]() |
#26 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Så da tar vi utgangspunkt i det. Strekningen Ålesund - Oslo har blitt lansert som aktuell. Da tar vi diskusjonen om hva som ville ha skjedd med flytilbudet på AES den dagen banen sto ferdig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
For ordensskyld så skal det nevnes at jeg ikke er fra Møre. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Nå blir det neppe lyntog i det hele tatt tror jeg, men om det skulle bli er det vel storbyene som gjelder. Hvis ønsket er å diskutere hvisomatte det skulle bli lyntog overalt; Gjerne for meg.
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flybe tror ikke lyntog vil erstatte fly i UK | CK | Flyforum | 20 | 30-06-2010 16:32 |
SAS vurderer lyntog-sammarbeid i Norge | Gunnar | Flyforum | 10 | 26-05-2010 09:12 |
Ennå flere direkteruter til Bergen | Redcap | Flyforum | 8 | 24-02-2006 10:38 |
Flere direkteruter kommer | jb1 | Flyforum | 18 | 11-11-2004 18:17 |
hvorfor det ikke er direkteruter fra Nord-Norge til London | CK | Flyforum | 13 | 02-11-2004 09:39 |