![]() |
|
![]() |
#21 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#22 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Dette gjelder forøvrig også BA som sa opp sin interlineavtale med SAS, WF og mange andre selskaper for en tid siden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Oppsummert så ser det ut som SAS fikk hjem flesteparten på søndag, men den danske fagforeningsmannen Vormsby (som gikk til pressen) var en av de som kom hjem på mandag. SAS forsøkte også å sende et ekstrafly for å hente pax, men fikk ikke slot. (Vormsby representerer Serviceforbundet, som organsierer en del folk i flybransjen, men ikke SAS og Norwegian så vidt jeg kan se)
Quote:
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) Last edited by Discus; 01-08-2014 at 14:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Jeg kjenner f.eks. opptil flere som har fått dekket både hotell og mat ved forsinkelser hos både DY og DU, og jeg har da saktens også lagt ut for hotell når jeg har vært forsinket med SAS (de ville nok hjulpet meg til slutt, men når man står på LHR sent på kvelden og 1.3 personer i skranken som betjener køen så har man lite lyst å stå i en kø med 100+ andre som alle skal bookes inn på hotell + få matkuponger). Også litt interessant å se at artikkelforforfatteren stiller spørsmål ved habiliteten til fagforeningsmannen her (og om det er en skjult agenda). Last edited by TOS; 01-08-2014 at 15:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Passasjerer strandet i 3 dager | Polaris | Småprat | 6 | 27-03-2018 15:40 |
SAS fløy fra Oslo til Tromsø med åtte passasjerer ombord | Whoop_whoop | Småprat | 20 | 04-04-2015 10:06 |
Dubai+London på 5 dager på F (Deler av veien) | mcduck | TripReports | 28 | 25-11-2013 21:51 |
Hjem fra Brussel, med innlagt SAS-besøk | hanswest | TripReports | 8 | 24-04-2012 19:30 |
SAS eller DY fra TOS til LON? (splittet fra Luleå-London) | TOS | Flyforum | 0 | 06-08-2010 10:09 |