![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Blue
|
![]()
For dette har vel aldri skjedd før :')
Jeg har selv vært passasjer med færre ombord http://www.nordlys.no/SAS_fl_y_Oslo_...34-122989.html Quote:
Last edited by gustavf; 29-03-2015 at 22:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flysitter
|
![]()
De andre tok vell bussen da....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lurker
|
![]()
Og DY faktisk...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Fikk meg til åtenke tilbake til BU -200 til KRS, 3 pax ob, 1 satt på rad, 1 ved nødutgang, og sistemann helt bakerst
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg fløy SK657 København-Stuttgart i mars 2009 med kun meg og min far ombord som passasjerer. La oss si at jeg hadde tilgitt SAS om de hadde kansellert det flyet... Til gjengjeld var returen noen dager senere stappfull.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
一期一会
|
![]()
Fløy en gang BKK - MUC med TG 924. Det var en B744 med kapasitet på 375 passasjerer (325Y/40C/10F).
Totalt 28 PAX på manifestet. Ble god service og catering. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Men hvor mange var med på returen TOS - OSL? Kanskje det stiller saken i et annet lys...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg har også opplevd å fly med tomt fly BKK - HKG. Det var 747-400 og jeg mener å huske vi var under 20 pax totalt, hvorav mitt følge var 7 personer. Dessverre var det 1 passasjer i både førsteklasse og businessklasse, ellers hadde vi fått lov til å oppgradere oss selv ifølge flyvertinnen. I følge flyvertinnen var det ikke unormalt med lite folk den veien, men hun kunne ikke huske at det var så tomt før.
Last edited by mcduck; 30-03-2015 at 17:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Var eneste passasjer engang på 90 tallet med BU mellom BOO og EVE en søndagsmorgen. Tror aldri jeg har opplevd å stige så raskt. Vi var på masjhøyde i løpet av noen små minutter =)
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Flynonstop hadde vel og noen magre avganger...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det hender ofte under irr-dager at det er vanskelig å fylle opp enkelte avganger, men dette er vel kanskje mer ekstreme tilfellet.
Det som skjer er at ved forsinkelser så er det alltid noen som ikke dukker opp, fordi forsinkelsen gjør det uaktuelt å fly, man har gitt opp, eller at man har antatt at flyet ikke går. Så er det de som ikker rekker det fordi innkommende flyvning blir forsinket. Det er også de som blir booket på flere avganger, enten selv eller av reisebyrå. I dette tilfellet har avgangen vært full i utgangspunktet, og de aller fleste har derfor blitt booket på avganger dagen etter. De har da enten reist hjem eller befinner seg på hotell. Og kombinasjonen av dette (folk vil generelt ikke vente på, eller komme på flyplassen om sjansen for å komme avgårde er liten, spesielt på dager hvor det knapt er mulig å bevege seg fordi det er så fullt) og at det har vært mer kapasitet tidligere på dagen har gjort at man har fått avgårde så pass mange, så da er det ikke "flere" på flyplassen man kan få med seg.
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Jeg tror VIA hadde navnet mitt på fire eller fem bookinger og ventelister fra TRD til OSL fredag og lørdag. Fikk heldigvis napp på venteliste to fredag aften.
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Fløy BGO-TRD i Mai i fjor å da var vi 16 stk ombord i en B738...
Gikk ganske så kjapt oppover da ja :P Da vi fløy DXB-OSL i fjor, med EK, var vel 9 september tror jeg, da var vi 37 pax ombord i B772ern, A6EWC var det vel ![]() Oppe på cruiselevel i løpet av 8-9 minutter..kjente virkelig at vi klatret fort da ja... ![]() Også opplevd 35 pax på EWR-LHR i mars i fjor med BA B787, trur det er første gang jeg har opplevd å klatre opp til FL430 med en gang rett etter takeoff, uten stepclimb, morro det! Og ca 600 meter så airborne fra EWR :P I tillegg 16 pax på OSL-CFU med DY i august i fjor, der kapteinen kom ut å fortalte vitser å skravla med hver og en passasjer, under flyturen, i tillegg til at 2 av de 4 flyvertinnene lå i hvert sitt sete og sov under flyturen nedover ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Utroligt at det kan løbe rundt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Tja tror det er ingen her som har opplevd en 737 med bare 2 pax. Var American Airlines i fjor påske JFK-BOS, irrops i New York med mye vær så kom ikke avgårde før morgenen etter. Var meg i first og en i economy. Synes det hele var ironisk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]() Quote:
CPH LAD ???? Har ved et par anledninger flydd TG fra OSL med under 90 pax. Mener vi var 68 stk den ene gangen og kun to ledige i biz. Var tomt i midt seksjonen på øko og de resterende øko pax var spredt utover på hver sin rad i bakerste seksjonen.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flere passasjerer fløy med Norwegian i desember | storg | Flyforum | 8 | 09-01-2014 15:12 |
Ut på tur med SAS sin direkterute fra Tromsø til Stockholm | EspenRR | Bilder & foto | 5 | 14-03-2013 15:11 |
Passasjerer med falske dokumenter på Iberworld til tromsø | Polaris | Flyforum | 25 | 25-09-2009 07:17 |