Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 24-06-2013, 09:25   #1
petter380
Powder hound

petter380's Avatar

Default Re: God eh morgen fra Osl

Morn! Jeg hater unnskyldningen "pga. sent innkommende fly er vi litt forsinket", slik jeg fikk sent i går kveld.

Desto mer DIGGER jeg det når piloten faktisk oppgir grunnen, som i går var:
"Vi opplevde et litt banalt problem på OSL da bilen som dytter flyet bakover fikk motorproblemer. I tillegg førte dette til at det ble problemer med å løsne maskinen fra flyet. Fordi det er litt slitsomt å fly med en 3 tonn maskinen foran på nesen, så måtte vi vente til problemet ble løst." ---> da lo store deler av flyet, som forøvrig var stappfull Og da syns jeg det var greit at vi var 30-40 minutter forsinket!

Anywho, mandag, ja du gode mandag...
Old 24-06-2013, 11:29   #2
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Default Re: God eh morgen fra Osl

Quote:
Originally Posted by petter380 View Post
Morn! Jeg hater unnskyldningen "pga. sent innkommende fly er vi litt forsinket", slik jeg fikk sent i går kveld.

Desto mer DIGGER jeg det når piloten faktisk oppgir grunnen, som i går var:
"Vi opplevde et litt banalt problem på OSL da bilen som dytter flyet bakover fikk motorproblemer. I tillegg førte dette til at det ble problemer med å løsne maskinen fra flyet. Fordi det er litt slitsomt å fly med en 3 tonn maskinen foran på nesen, så måtte vi vente til problemet ble løst." ---> da lo store deler av flyet, som forøvrig var stappfull Og da syns jeg det var greit at vi var 30-40 minutter forsinket!

Anywho, mandag, ja du gode mandag...
Tja kom en liten marginal blunder fra bestinga på Novair opp til OSL i natt. Like før takeoff på Rhodos sa de fra cockpit "cabin crew take your seats for land-- eh takeoff" også da lo store deler av flyet. Dette var den kvinnlige delen av cockpit (ja det finnes faktisk kvinnlige piloter). På vei ned tok den mannlige delen av cockpit over for at dette skulle bli riktig.
Hypern is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules