![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Front section flyer
|
![]()
Sorry, glemte jo sånne åpenlyse ting som er inkludert i prisen hos andre selskap
![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Nå er jeg ikke noen kjempefan av et slikt konsept på longhaul, fordi svært få vil ønske å reise uten bagasje, mat osv på slike turer. Det er da irriterende å få opp en veldig hyggelig pris i søkemotorene, som gjerne blir økt med 25% når gebyrene er lagt til. Men det er likevel usaklig å komme med overdrevne kommentarer som "...Norwegian som har 1000 kroner i gebyr for aa faa noe som helst aa spise ombord". Som for det første er delt på to, og for det andre inkluderer mye mer. Kanskje dette gjør at folk med dårlig råd kan ta sin første tur ut av Europa, ved å selv ha med mat, reise med håndbagasje osv. Jeg tror det vil gjelde veldig få, men det senker uansett terskelen - og presser forhåpentligvis konkurrentene litt. Ideelt sett burde de annonserte prisene inkludere de tjenestene/gebyrene som 90% velger, med mulighet for fratrekk i prisen om du ikke trenger det. Men det er selvfølgelig et utopi.
![]() |
#4 | |
Front section flyer
|
![]() Quote:
Hvis folk vil fleipe med den ekstra 1000 lappen hos DY så må de gjerne gjøre det for min del, men mitt siste innlegg var det faktisk ironi i ![]() Nå tok jeg en sjekk hos DY på enkelte datoer jeg skal hjem fra BKK i sommer. Og de kommer overhodet ikke billigst ut, da jeg reiser med håndbagasje trenger jeg ikke koffert. Så legg til et måltid 249*2 leg= 498.- Jeg vil gjerne ha midtgangsete og ikke midtsete. 249*2 leg= 498.- i tillegg så vil jeg også ha noe å drikke på den turen.(noe jeg ikke finner prisene på) Så den tusenlappen for å spise mat og sete er ikke fleip.
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Front section flyer
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() Mat om bord - Norwegian
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Likte barnemenyen, alltid et problem å få barna til å spise den vanlige flymaten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Igjen, jeg er ikke fan av konseptet selv, men å hele tiden overdrive bidrar ikke til konstruktiv diskusjon.
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Spiser sjelden flymat, uansett hvilken klasse og selskap, t.o.m. drøss av F.. Men medbrakte ferske rosinboller og wienerbrød hadde vært greit på FLL . Uansett dette er ikke et aktuelt alternativ og aldri vil bli...
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Service ombord på SAS longhaul | Ståle | Reiseforum | 88 | 28-12-2024 02:57 |
SAS - LongHaul priser i Business | peterfox | Reiseforum | 1 | 04-08-2014 07:22 |
AirBerlin - service og komfort? (splittet) | Bizflyer | Reiseforum | 7 | 10-03-2012 17:25 |
Komfort/service - Air China 777-300? | ostis | Reiseforum | 4 | 19-01-2012 12:32 |