![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Til og med de amerikanske selskapene er paa hoegget og oppdaterer alle flaatene til lie flat. Og United og American har skikkelige seter som slaar sokkene av SAS og Lufthansa. Proevde Delta sitt nye sete som er staggered. Det er flatt, men like bredt som ett oekonomisete, elendige greier som jeg ikke kommer til aa fly igjen.
Den dagen Lufthansa er ferdig med oppgradering av sin flaate til lie flat, har SAS ikke noe valg. Da vil de staa med ett raevva nedoverbakkesete og enn connecting flight som kan vaere i ett midtsete for folk som har en billett helt opp til 50K. Og de kundene kommer ikke tilbake etter aa bli banket opp nedover en utslitt bakke og faatt kaffe i en pappkopp i ett midtsete paa en 737 fullstappa helt opp til maks tillatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg tror SAS virkelig vil merke det når lufthansa m flere får nye seter samtidig som at lufthansa har bedret servering og service som jeg må påstå er et stykke foran SAS,
Jeg velger ikke SAS på langdistanse biz lenger etter et par turer med sete som låser seg å dårlig AVOD,ikke fikk jeg noen kompensasjon heller |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Det er forstatt selskaper som ikke har full flat seter i dag (TG for eksempe), men ikke spesielt mange og de alle fleste har en plan for å oppgradere disse. Problemet med SK er at siste gang de oppgradert C kabinen var de for konservative. De valgte dagens løsning istedenfor full flat. Etter at de var ferdig med retrofitting av Business Sleeper begynte andre selskaper å oppgradere til full flat. Snakk om dårlig timing! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Nextjet starter VST-HEL SEP16 - Lagt ned OKT16 - Gjenåpnet NOV16 - Lagt ned MAR17 | Trdfly | Flyforum | 6 | 14-03-2017 03:27 |
Har SAS lagt inn retursperre på Last Minute ungdomsbilett ? | Ståle | Reiseforum | 10 | 04-06-2011 22:59 |
Om SAS og BA sine nattflyginger (splittet fra DY-businessklasse) | SAS-Steward | Reiseforum | 7 | 09-11-2010 19:55 |
SAS har New York lagt på hylla | TG923 | Flyforum | 20 | 30-09-2005 19:43 |
SAS cabin har lagt ned arbeidet | LN-SUB | Flyforum | 29 | 12-11-2004 20:04 |