![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Feb 2011
Location: KRS
Posts: 2,365
|
![]()
Jeg kan ikke skjønne at ikke SAS prøver å opprette flere direkteruter til London fra de regionalle flyplassene for å demme opp for BA.
Men dette har jeg argumentert for i en annen tråd: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=102280 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,891
|
![]() Quote:
Ja, og hvor mye har ikke KLM tatt siden de statet sin satsing i Norge?
__________________
Life is Brutale |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
|
![]() Quote:
Og KLM taper stort på sin satsing i Skandinavia (samt generelt sett), i det vanskelige markedet man ser nå, gjør SAS det rette. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,891
|
![]() Quote:
Jeg har hørt at KLM sine ruter til/fra Norge er blandt de mest lønnsomme rutene KLM har. Mulig det ikke er riktig da. Man skal som kjent ikke tro alt man hører. Rutene til/fra Torp er stort sett alltid mer eller mindre fulle. Men det betyr jo ikke nødvendigvis at man tjener penger.
__________________
Life is Brutale |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Mar 2008
Location: RDU
Posts: 5,746
|
![]()
Jeg mener også å ha hørt at Norge har vært KLMs mest lønnsome marked i Europa utenfor Nederland, men det betyr jo ikke direkte at de er pengemaskiner. Ikke vet jeg, men at de skulle tape penger direkte på rutene til Norge synes jeg høres rart ut.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Molded
Join Date: Feb 2011
Location: KRS
Posts: 2,365
|
![]() Quote:
Og når jeg sjekker hvilke flytyper som blir brukt til LHR av SAS så er det ofte 738 og A321 som flyr. Noe som tyder på godt belegg på rutene. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Aug 2009
Location: Stavanger, Leilighetshotell på Kreta
Posts: 1,556
|
![]()
Dette tviler jeg på, de øker jo antallet avganger i ett sett, og flyene er dønn fulle hele dagen.
Jeg har også hørt at SVG-AMS f. eks er en av de rutene som bringer inn flest transferpassasjerer inn til AMS, nå minst 250000 i året. Dette kan de umulig tape penger på. |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS Credits mister de fleste samarbeidspartnerne | Hickok | Reiseforum | 2 | 28-03-2013 15:21 |
SAS mister reisende på økonomi klasse. | MartinL | Flyforum | 7 | 11-08-2008 16:32 |
SAS mister forsvarskontrakten!! | Yabadoo | Flyforum | 30 | 20-04-2008 21:13 |
SAS-aksjen mister høyde | Trety | Flyforum | 3 | 26-06-2006 21:23 |
54 SAS-ansatte MISTER JOBBEN | sail4fun | Flyforum | 14 | 06-11-2005 21:32 |