![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Dette er en gammel diskusjon og egentlig uvesentlig, ettersom alle tre flyplassene defineres av IATA som 'Oslo'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Ja det er imponerende hva Ryanair har klart å få til synes jeg. Og til tross for det mange kaller lureri, så fortsetter folk å reise med de gang etter gang.
Selv skal jeg på tur til Paris om en måned, og gleder meg til det. Betalte bare 306 kroner for tre personer tur/retur, inklusive alle avgifter. Nå er jeg av den som reiser lett, var på tur til Singapore nettop, og på en ukes reise hadde jeg 6 kilo med meg, inkludert håndbagasje. Så det går ann. Ryanair har vært heldig på en måte som har klart seg uten at noen andre har forsøkt å gi de konkurranse. Og det har vel med at SAS ikke ser på Ryanair som konkurrent. I mine øyne er det ganske rart. Selv Color Line ser Ryanair som en konkurrent. Det er lavkonjungtur, og det gjør at lavprisselskapene får en del mer trafikk, men det skal bli spennende å se hva som skjer når økonomien er tilbake på et mer normalt nivå. Vil fullservice selskapene vinne tilbake tapt terreng, eller vil lavprisselskapene fortsette å ta markedsandeler? Uansett: Imponerende vekst av Ryanair, både i Norge og ute i Europa.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
avsluttet
|
![]() Quote:
Jeg søkte opp dette her da jeg var i forsvaret i '98 og søkte i Resaid etter OSL. FBU <- sukk, ja... :-) GEN Torp inngikk ikke i OSL-området da, så vidt jeg husker. Men i både '99 og tom '01 kan jeg huske å sett flere ganger bag-tags som er markert til FBU. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ryanair i samtaler med en større norsk flyplass | imm | Flyforum | 17 | 29-03-2014 13:35 |
Norwegian forventes større enn SAS fra 2014 ! | Spacetime | Flyforum | 23 | 07-06-2011 23:49 |
Vil Norwegian bli større enn SAS | FlyboyKarsten | Flyforum | 10 | 18-09-2010 22:02 |
easyJet større enn Ryanair | EB | Flyforum | 2 | 08-03-2005 08:46 |
SAS Braathens større enn Finnair | morr | Flyforum | 8 | 21-12-2004 16:02 |