![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Har hørt diverse sprø rykter angående norwegian.
1 De skal lease to boeing 777 for å kunne fly lengre en langt 2 De skal ha endret litt på avtalen med boeing angående noen 900 extended range istedenfor noen 800. 3 Kommer en meget stor nyhet i løpet av januar??? (Thailand eller USA !!!!!!) Blir spennende og se hva som kommer og hva som eventuelt skjer med fly, destinasjoner og lignende. Hva sier folket om dette har hvis noe stemmer??? Jeg håper at noe av det nevnte skjer! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
hehe... virker ikke så veldig seriøs dette. Men jeg er sikker på at Norwegian vurderer flere langruter, fortrinnsvis Thailand. Så får vi se hva de finner du av når de har regnet på det og snakket med Boeing!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ute på tur
|
![]()
Skal de være -800 eller -900 så snakker vi om 787. Og ellers høres dette like sannsynlig ut som min lille spøk om å lease 767 og codeshare med SKNO.
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
At det kommer en del nye ruter er det ingen tvil om... Men om det kommer 777 er vel ikke sikkert. Men 737-800 via Island til Nord Amerika - blir i allefall et meget godt alternativ til Icelandair.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Rykter er rykter... Men jeg har jo selv hørt fra flere steder det samme.
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Ryktene sier også at alt det nødvendige er på plass for å starte opp mot Brasil, hvor de flyr via Grand Canaria. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
måtte det bare väre hold i disse ryktene. Jeg har uansett sagt i mange år at det garantert blir DY som blir först med å åpne for et skikkelig og bredt lang produkt fra Osl.
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Ute på tur
|
![]()
Jeg var først ute med å være skeptisk her, men jeg tviler ikke på at kommer det et "norsk" IC-produkt på OSL så er det DY som gjør det før SK.
![]() Hvem vet, kansje vi ser FBU4EVER som kaptein på 777-200 i DY-farger før to år er omme? ![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Men hvor lenge går det før DXB blir kun ett stoppested på en ENDA lenger rute..?
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
DY skulle vel sammarbeide med Krabi AIrlines på Thailand - og bla. selge Krabi-billetter på norwegian.no
Personlig er jeg litt skeptisk til hvordan DXB skal lønne seg, når den ikke kan flyes med fullt fly. Blir det ikke max. 120 pax i forhold til vekt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Disse ryktene har jeg også fått med meg. DXB ruten skal ikke flys med B738-800 men med annet materiell er også nevnt....men som sagt, rykter er rykter.
B777 er nevnt.
![]() |
#13 |
Ute på tur
|
![]()
Men for å se dette fra andre enden: finnes der så mye ledige 777'er i sirkulasjon i markedet? Eller 767 eller noe som helst annet som fly langt uten å stirre for dypt ned i en tønne olje?
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Realistisk folks........
Er B757 så ikke et bedre alternativ en B777 ????....Er det ikke nemmere at få fat i B757 end i B777 ??? Og B757 har jo bevist at den kan bruges til Trans Atlant ruter...Se bare hvor mange airlines der bruger den...CO,NWA,AA og US og der er jo flere... Selv tror jeg på at DY kommer til at flyve oversøisk(det vil få SAS til at vågne op !!) og mon ikke det bliver Nordamerika...ORD/BOS eller måske MSP.... Tror dog ikke at prisen for et sæde bliver billigt, altså under 1000 lappen Hilsen Ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jeg har selv hatt mistanke om en konvertering av deler 737-ordren til 787. I selskapet ryktes det samme og i tillegg er -900 nevnt. Det kommer en stor nyhet i april og jeg tror den nyheten er longhaul. Ryktene er nå så sterke at det er nødt for å være sant :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Ute på tur
|
![]() Quote:
Quote:
Det har CO (non-stop) og KL (direkte) vist at er langt fra nødvendig. ![]() -A |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Norwegian kan jo kjøpe/lease 747 fra PIA de skal jo bli kvitt dem:P
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Air Europe sin T7 er visst "ledig". Det er vel pga. belly plass DY vil ha en 777 isåfall...
![]() |
#20 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
tviler på aT Dt dt blir lønnsomt md kun 1 t7? Men dt hadde vært kult det!
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ni obskure langruter | LN-MOW | Reiseforum | 3 | 08-12-2017 08:51 |
Norwegian: Vil droppe nye langruter fra OSL | ENGM RAMP | Flyforum | 60 | 23-03-2013 02:32 |
Norwegian bekrefter eget selskap med base i BKK for langruter | Twin Otter | Flyforum | 14 | 26-04-2012 15:58 |
Norwegian teknisk Sola (rykter) | fokkeren | Småprat | 7 | 23-05-2011 05:53 |
Langruter fra OSL | MD11 | Flyforum | 22 | 20-08-2005 15:06 |