![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Taktisk innlagt hjemmekontor i dag, enn så lenge går det i espresso og cola. Men får da benytte muligheten til å få unnagjort sommerklippen. Sommeravslutning på skolen i dag, men min jobb der er å sørge for å huske bestille sushi til oss. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Oslo. I dag skal jeg også til tannlegen, satser på at det er like greit som hos Sud. Koster penger gjør det, men viktig å ha den årlige EU kontrollen. Og om tilstanden er lite alvorlig så er time hos fastlegen det mest riktige som regel, på legevakten kan man da risikere mange timers venting. Men er klart om man har skadet seg så er legevakten rett sted, finnes lite muligheter for røntgen på fastlegekontoret.
Sånn ellers skal jeg ikke jobbe før i morra gitt, så får bare nyte dagen så godt jeg klarer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Innehavere av Pandionkortet til Helsenorge har det heldigvis litt enklere. Vi kan kontakte spesialistene på sykehuset direkte og slippe og forholde oss til fastlege og legevakt og venting. Åpen innleggelse har vi også, så er det noe så kan vi også bare møte opp i akuttmottaket på sykehuset. Jeg vil dog ikke anbefale noen å tilbringe så mye tid på sykehuset at en blir pandion. ![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God ettermiddag fra Bangkok hvor solen skinner og temperaturen er god, mulig litt for god
![]() Dagen startet med indretjeneste og vask av sengetøy. Deretter et besøk hos frisøren, der slipper jeg nå å si hva bestillingen er, stamkunde…. men også i isbaren på Central World slipper jeg å si hva jeg skal ha… Så fikk jeg kjøpt mango og sticky rice med kokosmelk som ble tatt hjem til lunsj. Ettermiddagen nytes ved poolen Ha en glitters torsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Det er egentlig rart det der hvordan noen er ekstremt uheldige og får uhelbredelig kreft i en alder av 25, mens noen kan leve helt til 100 år uten å være plaget av noe omtrent annet enn normal aldring. Mens noen får demens i 60 årene og havner på sykehjem da. Nei rart det der, man får sette pris på det friske livet så lenge man har det. Man veit aldri hva som lurer rundt neste korsvei. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Sola,
Etter en grei arbeidsdag står ettermiddagens flytur for døren. TEX'en skal flyes fra Sola over til Kjeller etter Sola Airshow og rundturer med publikum her over i sørvest. Det ligger an til en fin flytur østover i finværet. Returen til Sola blir med SK litt senere på kveldingen. Ha en fortsatt fin sommerdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad torsdag fra Ris | EB | Flyforum | 14 | 17-03-2022 16:10 |
Glad torsdag fra Ris | EB | Flyforum | 16 | 04-09-2020 05:32 |