![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra kjøkkenbordet. Kaffe i Oslo, frokost i loungen på OSL og så spiser vi oss mot Italia via München slik at lunsjen kan inntas i Napoli. Konfirmasjonsgave til og med nevøen vår de neste 4 dagene. Arrivederci Oslo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
|
![]()
Og her i Birch Bay har det såvidt blitt mørkt. Lys fra Canada synes rett over bukta og her inntas en Kulshan Redcap. Skål og hod tur!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad. Frokosten er inntatt, barnas matpakker laget og skjorta er kneppet. Kontoret venter før barna og jeg styrer huset i kveld, mens kona er ute på vift. Om ikke annet, så buer ikke kveldens publikum om jeg drar noen «dad-jokes». Ha en fin dag
Last edited by Someone; 17-03-2022 at 09:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Meg eller mindre det samme som Someone sa bortsett fra åsted.
God tur EB. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Kolsås. Her får ikke gutter lov til å herje i fred da mor har tatt hjemmekontor pga værmeldingen. Da er det også typisk ventet at man skal stille med lunch også. Vel, frokost først og arvingen er godt i gang med å dytte et par brødskiver i trynet. Bokstavelig talt.
Drøy uke til flytur her, ikke like spennende som Italia, men helg i bartebyen. Må passe på å gjøre det mens man fortsatt har en søster som studerer der Last edited by Henshaw; 17-03-2022 at 07:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra bergen.
Skulle vært på vei til jobb i dag med WF som transportør. Kjente litt klikking i øret og kløe i halsen som kom snikende. Tok et par tester, for å være sikker. ![]() Så det bar rett til testsenteret i går kveld for PCR testing. Jeg skal ha det inn i HelseNorge og corona sertifikatet. FQTV
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus. Noe grå himmel utenfor her og det er visstnok meldt litt regn. Me får sjå om det blir noe. Ellers er det siste arbeidsdagen denne uka for min del og det skal bli gruelig godt med langhelg. Ha en fin en!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg.
Grått og trist her i dag samtidig som det også er meldt en del nedbør som først skal være hvit for deretter å gå over til den blanke varianten. I går fikk jeg sikret meg billetter til turneringen Victor Hovland skal spille i Vestfold 1. juli. Det blir stor stas å se både han og andre stjernespillere live. Inntektene fra turneringen skal i sin helhet gå til Stiftelsen Organdonasjon. Dette er et tema som jeg av naturlige årsaker også opptar meg. Jeg håper turneringen både gir et solid bidrag til organisasjonen og at det blir mer fokus på dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Upper District aka Romerikes Toscana
![]() Sist fridag før jobbehelg skal benyttes til det fulle ! Besøke Finn Otto (Som du sikkert husker Andreas) som pensjonerte seg tidlig for 3 år siden, så vi skal reise en gjeng fra jobben og slå av en prat med han. Det blir hyggelig, og kjenner jeg han rett, kommer praten til å gå livlig (og lenge) Såå er det bare å lade opp igjen til jobb kl. 07 i morgen. Happy days og ha en flott dag alle, og EB, få høre hvordan det var i Napoli nå da ! God tur !
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Lang dag i går, men på magisk vis rakk jeg KL1151 og bagasjen kom til og med etter kun 39 min connection i AMS.
Jeg pleier jo ikke sjekke inn bagasje, men stod der i BLL. De annonserte igjen og igjen at det var stupfull brakke og at de måtte ha noen frivillige innsjekker for å kunne starte. Ingen meldte seg. Jeg nølte litt pga 40 min connection men til slutt tenkte jeg at jeg kanskje startet en trend hvis jeg gikk først og sjekket min. Det gjorde jeg ikke... ![]() Men når jeg sjekket min fikk vi ihvertfall lov å gå ombord. Så da endte det bra. Nå kontor. Ha en fin en
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God midt på dagen fra regnværet på Sørlandet!
I ettermiddag går turen med SAS til Ålesund. Der har jeg aldri vært før, så det er litt stas. Stas er det også at det i dag er 25 år siden jeg begynte i jobben.... Hvor blir årene av? Good day! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God torsdag fra OSL
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra hjemmekontor i Tananger,
Formen er bra etter å ha testet positivt tidligere i uken. Et par dager til så er formen tilbake til normalen. Pussig at etter 2 år med mye reising innenlands så har jeg greid å gå klar av smitte inntil nylig. Vel det er travelt i prosjektet og nye utfordringer står for døren i disse tider for oss , leverandører rundt om i Europa får økte leveringstider og kostnader som resultat av krig og energikrise. Det er i øyeblikket en veldig uforutsigbar situasjon. Ha en fin dag videre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen ja…. da har det så smått begynt å grålysne her nordvestpå også. Kaffe og frokost er overstått, og jeg vurderer å ta en tur ned til Everett. Værmeldingen ser suspekt ut, så vi får se ….
Siste fulle dag. Hjem i morgen, sannsynligvis med Delta, hvis plassgudene er på min side. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God ettermiddag fra Fauske. Sitter på toget til Bodø, hvor det blir overnatting og hjemreise i morgen. Er vel fare for et par glass i kveld tenker jeg.
Sent fra min SM-A530F via Tapatalk
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad torsdag fra Ris | EB | Flyforum | 16 | 04-09-2020 05:32 |
Glad torsdag fra Ris | EB | Flyforum | 15 | 30-07-2020 14:47 |
Glad torsdag fra Ris | EB | Flyforum | 16 | 05-03-2020 21:23 |
Glad torsdag fra Ris | EB | Flyforum | 14 | 23-01-2020 17:45 |
Glad torsdag fra Ris.... | EB | Flyforum | 17 | 28-03-2019 20:13 |