![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Solen skinner ute, nyheter og Nespresso inne. Pakke og gjøre klart for helgens utenlandstur med Stelvio`n. Ha en digg torsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Også her skinner solen og temperaturen er litt kjølig, men det bedres nok utover dagen. I dag kjennes det i hele kroppen at en i går hentet 4m3 med bark som ble fordelt rundt langs hekken. Burde nok syslet mer med fysisk arbeid ja.
Ha en fin fin torsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Hjemmekontorering før eldstemann skal transporteres ned til Vestfolds Riviera for noen dager der nede. Kona skal ha jentefest, så kan man alltid diskutere om jeg da rømmer eller blir kastet ut, men planen er uansett at været holder seg, og jeg tar meg en lengre sykkeltur. Dessuten bør jeg komme meg innom Polet og få hentet de flaske jeg bestilte i ikke helt edru tilstand mens jeg var på byen fredag kveld
![]() Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Sola! Her både skinner sola og det regner en skvett av og til. Etterhvert blir det å fly til OSL med SAS.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Good morning from Groruddalen, stedet hvor solen skinner denne morgen. Hjemmekontoret er åpnet, men blir bare besøkt - innom en tur - eller er jeg i ferie modus.
Ha en god dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra ‘Das Hurtigruten’ og Richard With.
Vi er nå på vei inn Trondheimsfjorden og jeg har alt fått sjekket ut av min lugar på 3. Deck og venter på min siste bordsetting: frokost kl 09.00. Jeg stiger av her i Trondheim. Har tatt rundreise med Hurtigruten før så 2 netter ombord er tilstrekkelig for meg for denne gang. Det har vært en fin opplevelse så dette kan anbefales! Det går riktig nok hurtigere å reise med fly, men båt kan være et fint alternativ samt et herlig avbrekk. Ha en fin torsdag! Last edited by FBI2012; 02-07-2020 at 08:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
God formiddag fra Oslo - kjenner det fortsatt at det er litt insj å gjøre hverdagslige ting som feks å gå på kjøkkenet for å hente seg mat (dvs støl i beina etter fjelltur).. Jeg lurer på om jeg skal lage en utradisjonell tripreport om fjellturen min. Ja det kan jeg jo sysle med litt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag fra verandaen. Her stråler solen, selv om det ikke er veldig varmt, og fugelmor er opptatt med mating av de små oppunder et takskjegg her. Snart litt lunsj og så ut og fange litt middag igjen. Får håpe det blir noe annet enn torsk til middag i dag, forandring fryder.
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen. Pleiersken til svigerbeistet holdt vareopptelling i går og fant 34 tomater i diverse utviklingsstadier da hun gikk igjennom plantene i går. Mistenker hun brukte mikroskop for å finne noen av dem, men vi får se.
![]() Langt igjen til Tommy777’s 100 dog ... Ny 30-graders dag ... Bøtteballetten ventes inn om et par timer. De er godt drillet i coronarutinene nå, og er glade for at kundene har begynt å komme tilbake. Nok en dag i VPN-tunellen. Ser mer og mer av vanlige arbeidsoppgaver komme tilbake. Selv en og annen svindlerjævel prøver seg ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Free Luigi
|
![]() Hva gjør egentlig Tommy nå? Enda lojalitetsstøffs i Uniten? Ser ikke annet fra han enn Norwegian-fanboying på linkedin; er han egentlig gått undercover med andre aktive nick her inne, eller bare tilfeldig? ![]() Hallais fra hjemmekontor. Her har jeg ikke gjort mye annet enn å brenne tusenlapper på utstyr for mini-me. ![]()
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
Han dyrker tomater i California. Håper på 300.
Lavsesong for både Frequent Flier-kurs og opplevelsesreiser for tiden. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God... eh, ettermiddag.
Ble visst en lat dag etter å ha våknet/sovnet litt om hverandre. Fikk bl.a. med meg Flypodden først på tredje forsøk. Og hva drømmer man om mens man forsover seg? Jo, jeg drømte at jeg hadde dratt av gårde på den lille ekspedisjonen jeg booket i går. Den innebærer et togbytte på en snau time, og jeg hadde klart å sovne på det første toget. I drømmen var det heldigvis det samme toget som bare skulle stå den snaue timen og returnere, men i virkeligheten tror jeg ikke det er sånn. Drømte altså at jeg forsov meg mens jeg lå og "forsov" meg ![]() Har visst også booket en togavgang med avgang 08:10, så man bør kanskje begynne å vurdere vekkeklokke igjen. Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei fra Forus. Klarte å forsove meg i dag jeg også. Det var veldig lenge siden jeg forsov meg til noe jeg skulle rekke. Kan ikke huske jeg drømte noe veldig spesielt heller. Uansett. Dagen har gått sin gang likevel selv om det fortsatt er ganske rolig i gangene her. Avslutter dagen straks med et telefonintervju med Blindeforbundet av alle ting. Ha en fin dag forumister. Forøvrig er Tommys nærvær på herværende forum er savnet. Håper han lykkes med tomatene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God ettermiddag fra Horten. Her er det straks klart for å ta kveld, og jekke seg en surøl til fotballkampene. Står en nydelig utgave i kjøleskapet (alle har da det i kjøleskapet på kontoret?), som nok får bein å gå på i dag. Retur til Bergen i morgen rundt lunsjtider. Satser på en flott tur over fjellet i solskinnet (så, da jinxet jeg vel den helt greit).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
Tja .. da jeg hadde kontor i 4. etasje på Fornebu hadde nabo'n (KLM...) genever i sitt. Hendte man ble bedt på en knert fredag ettermiddag.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad torsdag fra Ris | EB | Flyforum | 16 | 05-03-2020 21:23 |
Glad torsdag fra Ris | EB | Flyforum | 18 | 13-02-2020 16:34 |
Glad torsdag fra Ris | EB | Flyforum | 15 | 31-01-2020 15:29 |