![]() |
|
![]() |
#61 | |
Scanflyer Silver
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#62 |
Newcomer
|
![]()
Skal reise med Emirates i strekningen Oslo-Dubai-Singapore-Bangkok i januar. Strekningen Singapore-Bangkok er fløyet av Jetstar Airways. Det går helt greit å velge seter på fly som er fløyet av Emirates men har automatisk blitt plassert på sete 2D i Jetstar maskinen som er en svært kjedelig plass på flyet.
Noen som vet hvordan jeg skal få byttet seteplass på Jetstar flyet ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Vel, vet ikke . Har fløyet kun Jetstar i Australia , og det er nærmest samme som FR og EZY og tviler på det og endre.
Prøv å ringe, men vær veldig happy med 2D. Først av flyet og løpe til immigration istedenfor etter bølingen på flyet.. Kan bli kø ![]() Hvis du ønsker å ha vindu, null niks å se bortsett for regnskog... Last edited by SQ 777; 25-10-2015 at 19:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Hvordan er Qatar sin mat og drikke i eco sammenlignet med EK?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Hadde Qatar for noen år siden og husker ikke, men EK for to uker siden og synes det er topp. Drikke sparer de ikke på noe ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Jeg synes maten til begge disse selskapene er alltid rett over middels, aldri noen overraskelser hverken positivt eller negativt. Emirates ligger muligens et svakt hakk over.
Jeg mener personlig de ikke har den samme piffen som Singapore, Thai, Cathay osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har flydd CX en del ganger de siste par årene, både regionale flighter og longhaul, økonomi, premium økonomi og business, og maten har jevnt over vært middelmådig. Klart dårligst av de asiatiske selskapene (inkl. Midtøsten) jeg har prøvd. Eller, Vietnam Airlines business innenriks (2 timer) var omtrent like middelmådig med en skikkelig tørr kyllingrett.
![]() |
#68 |
Newcomer
|
![]()
Noen mulighet for å kjøpe upgrade ved innsjekk/gate? Hvordan er evt prisene?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har ingen bedre steder å poste dette men innenfor en tidsramme på 7 uker hadde jeg 8 Emirates LH flyvninger. 3 i Biz og på de 5 andre hadde jeg kun øko bill. På 3 av disse fikk jeg hele el deler av turen oppgradert(uten at jeg maste noe som helst). Fikk bare ved gate utstedt nytt boarding kort. Var ei heller fullt i øko på noen av flyvningene(jeg sjekker dette). Mulig Platinum status gjør slike krumspring innimellom? Var ikke fullt i biz heller for å si det forsiktig på noen av disse flyvningene:-)
![]() |
#71 |
ny
|
![]()
Skal fly oslo-dubai-male denne uken m emirates business, lurte på om de har wifi ombord ?
Trur jeg hadde 4 timer connection den ene veien, og 6 andre. Er det lov og gå ut av terminalen da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har på alle mine 8 flyninger ut fra Oslo hatt mobil of wifi dekning. Så ja, sjansene er store for at du har det:-)
Har aldri forsøkt det før, med unntak av hvis jeg skal til bare Dubai, men det er et vennelig land så jeg tror nok det går fint hvis du absolutt må forlate Moet champagnen for en stund..
EBD og EK Platinum. Har ingen agenda og arbeider ikke i bransjen. Last edited by Skuggenheimer; 11-01-2016 at 09:23. Reason: Tillegg |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
evig optimist
|
![]()
Har en tur til sør-afrika under oppseiling, tenkte å fly med emirates, foran gardina. Blir i så fall en lang layover i dubai, ca 10 timer. Leser på hjemmesiden dems at de fikser overnatting og hele pakka ved mellomstopp på 6 timer og over. er det noen her som har benyttet seg av dette før og kan forklare hvordan det fungerer i praksis? Riktignok har de vel en stor og fin lounge i dubai, men 10 timer i den blir vel litt vel lenge..
![]() |
#75 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
This service is available to:
First Class and Business Class passengers for whom the best connection time is not available and they get a transit of more than six hours and less than 24 hours upon arrival in Dubai. (Further conditions apply*) Economy Class passengers for whom the best connection time is not available and they get a transit of more than eight hours and less than 24 hours upon arrival in Dubai. (Further conditions apply*) http://www.emirates.com/english/plan...i-connect.aspx |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
evig optimist
|
![]()
ja, jeg har åpenbart lest det da, lurte mer på hvordan det fungerer i praksis..
![]() |
#77 |
Newcomer
|
![]()
Hei.
Har Emirates kontor i Norge? Ville gjerne snakket med en norsktalende person. Må endre på noen billetter, og da har det vært veldig greit med noen som snakket norsk. Har prøvd å ringe et telefon nummer som dukket opp, men ene gang havnet jeg i India og neste gang på callsenter i Dubai. Hjelpes, noen som vet?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
+47 2231 0888 ... Men skal du håp om å treffe noen som snakker norsk, må du nok prøve på dagtid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Newcomer
|
![]()
Hvordan er shuttel tjenesten til emirates? Tenkte på henting ved hotellet i Bangkok, kjøring Dubai - hotellet mitt i Dubai, samt opphenting ved avreise Dubai igjen??
Forstår jeg det riktig at tjenesten er gratis, innen en radius på 60 km rundt flyplassen. Reiser i business class. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Jeg skal reise med Thai og lurer på noe | evenes | Reiseforum | 474 | 19-01-2020 23:13 |
Jeg skal reise med FlyViking og lurer på noe | Tarzan | Reiseforum | 1 | 23-07-2017 19:25 |
"Hvor skal vi/jeg reise?"-tråden (2015) | Fred | Reiseforum | 31 | 24-11-2015 11:47 |
Hvor skal jeg reise i Asia? | Hypern | Reiseforum | 19 | 09-08-2013 23:30 |