Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 08-12-2015, 08:37   #1
learjet
oversheriffmester

Global Moderator

Default Re: God tirsdag fra Oslo

God morgen fra Berger

Her har man fått kreket seg på kontoret. Ser ut som skal få en full dag ved pulten i dag. Og det er en uke siden sist, så føler at jeg har litt vel mye saker i innboksen som burde landes i løpet av dagen i dag og i morgen.
Men morro er det, så da kan vi ikke klage.

I kveld blir det å ta en titt på dansingen til snuppa. Var der i går også, men da måtte jeg snike meg ut etter 20 minutter for å delta på et telefonmøte, så har lovt den unge damen og sitte igjennom hele timen i dag.

Ønsker alle en trivelig dag

S
learjet is offline   Reply With Quote
Old 08-12-2015, 10:34   #2
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Default Re: God tirsdag fra Oslo

God morgen fra Berlin. Frokost inntatt - synes selve buffeten her på Radisson Blu var noe stusselig, men de har egen eggekokk da. Det er stillig. Her har man også sikra sen utsjekk til kl 15 så, har man flyavgang sent så er det deilig med å ikke stresse. Drakk bare en kopp Gluhwein og det fikk holde. Er noe med smaken som jeg personlig ikke likte. Var liksom en del surere enn norsk gløgg. Turen tok en uventa vending i forigårs da jeg plutselig traff min kusine i boardingkøen på OSL. Så deler av dagen i går ble tilbrakt med henne. Koselig det.

En ting man savner i utlandet er den norske tettheten av dagligvarebutikker. Jeg personlig måtte lete godt og vel for å finne en. Norske handlevaner er jo ofte slik at man gjør innkjøp til hverdags,fest, høytid osv utelukkende på KIWI og Rema. Så får man se hva man skal finne på i dag da før avgang SXF. Forøvrig må jo julemarkedet på Alexanderplatz være tidenes turistfelle. Virka veldig sjelløst, er jo også et julemarked over gata for hotellet Ganske stillig pariserhjul. . Men det var greit da jeg var megasulten plutselig igår og kunne slukke den med chilli con carne på sekundet. Slukte vel også en bratwurst på under 2 min, selv om jeg vet at magen min ikke tåler sånn mat veldig godt så gikk det veldig greit.
Hypern is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules