![]() |
|
![]() |
#1 |
Handelsreisende
![]() Join Date: Apr 2008
|
![]()
Hei
Trenger noen tips/råd/inspill til en tur til Abu Dhabi. Fakta : Meg og Samboer Utreise: Ca 28 november Hjemreise : Ca 8-9 desember Ønsker primært å fly til Abu Dhabi, Dubai blir nødløsning. Har ca 60 000 Eurobonus Poeng. Kunne tenkt meg å reist i Business ene veien, ser at upgrade fra Economy til Business i Star Alliance koster 30000 poeng, dvs at jeg har nok poeng for oss begge til å oppgradere en vei. Men det forutsetter vel at jeg booker i en høyere booking klasse enn "lowest fare". Forstod det i alle fall slik ut fra Lufthansa sine sider. I tillegg avhenger det jo av tilgjengelighet. Er det noen som helst mulighet og oppgradere ved innsjekk/gate fra laveste booking klasse, enten med poeng eller cash? Enten hos Star Alliance eller andre? Det går selvfølgelig an å betale for Business ved bestilling, men det føler jeg blir vel dyrt, fra 20 000 t/r pr pers. Er det noen som har erfaringer eller ideer på hvordan vi kan få business enten tur/retur eller helst på turen nedover? Kan Lifemiles eller US være en ide? Setter pris på alle innspill og ideer.
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Skredder i Abu Dhabi | peterfox | Reiseforum | 1 | 27-12-2013 16:53 |
Abu Dhabi får "domestic" flight til USA | Superhai | Reiseforum | 11 | 19-04-2013 16:14 |
Hotell i Abu Dhabi | LN-JAV | Reiseforum | 9 | 08-11-2011 20:14 |
Abu Dhabi ? Where to stay ? What to do ? | ENGM RAMP | Reiseforum | 4 | 05-01-2011 22:32 |
Nyttårsfeiring i Abu Dhabi? | Bizflyer | Reiseforum | 1 | 11-02-2009 21:03 |