![]() |
|
![]() |
#1 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Så en helsides annonse i dag i Dagbladet fra Wickstrøm Reiser som har satt opp en tur til Abu Dhabi med overnatting og nyttårsfeiring på Emirates Palace som vel er 7stjerners hotell.
![]() Jeg stusset litt på hvorfor det ikke stod noe om prisen i annonsen, og tenkte derfor at den må være relativt høy. Så jeg slo opp på nettet for å finne detaljene. Det kan dere også gjøre her: http://www.wreiser.no/wik_nyheter.ph...idenyhetsid=14 Ser de har rom i kategoriene Coral, Pearl og Diamond. Og om jeg ikke tar helt feil er det samme navn som Ethiad (som turen går med fra LHR) bruker om sine Eco, Biz og First klasser. Eneste jeg lurte på etter å ha lest tilbudet var hvor mye det måtte koste å oppgradere billetten til biz eller first? ![]() Hva med et ScanAir Nyttårs DO i Abu Dhabi?? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Temperaturen er i hvert fall på et behagelig nivå på den tiden av året. Har selv planer om å feire nyttår utenlands i år, men ender nok ikke opp på Emirates Palace...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Skredder i Abu Dhabi | peterfox | Reiseforum | 1 | 27-12-2013 16:53 |
Hotell i Abu Dhabi | LN-JAV | Reiseforum | 9 | 08-11-2011 20:14 |
Abu Dhabi Ferrari og Dubai | SQ 777 | TripReports | 7 | 20-02-2011 12:34 |
Abu Dhabi ? Where to stay ? What to do ? | ENGM RAMP | Reiseforum | 4 | 05-01-2011 22:32 |