Flyprat

Go Back   Flyprat > TripReports
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 30-12-2011, 07:33   #1
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Lufthansa Airbus 388 F OSL-FRA-NRT/retur

Jeg er fryktlig darlig til a lage titler pa tripreports, men det far na vaere nar man er i litt jetlagg modus.

Takket vaere en ivrig sjel her pa Flyprat som kunne fortelle at det plutselig apnet seg seter hos Airbus 388 i F for Star Alliance. Jeg var kjapt ute og kjopte US miles sporenstraks og ringte kort tid etterpa. Null problem med booking og fikk billetten mindre enn 24 timer senere pa epost og fikk velge seter pa Lufthansas sider.

Torsdag 29 desember 2011.
Var ferdig pakket kvelden i forveien (bortsett fra tannborsta), satte vekkeklokka pa 06:30 noe som viste seg a vaere nok for en kjapp frokost for man satte seg pa Flybussekspressen. Ikke mye a si om Flybussekspressen annet enn at den fraktet meg kjapt og enkelt til dora pa OSL slik det skal vaere. Pa OSL ble jeg mott av en smasur ansatt i businesskranken som helst skulle sett at han ikke fikk noen a betjene den dagen, men han fikk na merket og sendt bagasjen til NRT og skrevet ut boardingkort til FRA. Trenger ikke a kunne mer enn det annet enn at LH og SK sine systemer burde snakke mer sammen. I fasttracken var vekteren i ferd med a scanne boardingpasset i SAS leseren, men sa jo da Lufthansa sa og vips dro han frem en annen leser og fikk da adgang. Dessverre var Tanum mellom utland og innland stengt da det er ARK som overtar fra neste ar av. Gikk da over til utland og gikk opp i SAS kantina for litt frokost. Sa da ned pa koen for Las Palmas flyet til SAS. En trenger ikke a vaere rakettforsker for a skjonne at det var et komplett kaos.

Var glad jeg ikke reiste dit. Boardingen til FRA tok etterhvert til, men Las Palmas flyet sto fremdeles der en god stund. Plutselig sa jeg to politimenn komme oppover jetbroen, men ingen folk. Var der sikkert bare for a roe ned noen brysomme charterturister tenker jeg. Bruker a vaere slik at polititilstedevaerelse ofte er preventivt i seg selv ovenfor slike boller. To be continued.

I mens far dere noye dere med et bilde av denne karen.

Jeg har na en ny versjon av denne, spesiell juleand.

Last edited by Hypern; 30-12-2011 at 07:36.
Hypern is offline   Reply With Quote

Posting Rules