Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

 
 
Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 31-08-2011, 00:10   #10
RWY 24
Legal Eagle
 
RWY 24's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Location: Oslo
Posts: 1,560
Default

Quote:
Originally Posted by senja View Post
For all del!
Jeg mener bare at det er et bevis på den tilnærmede monopolsituasjonen de to store fabrikantene har tilegnet seg. Tenk hvis Ford i dag skulle tilby sine kunder en Anglia med nytt dashbord og komposittdeler i karosseriet. Hadde neppe blitt noen suksess i den bransjen.
Det er vel ikke helt sånn... Bil og flymarkedet er veldig forskjellig. Hadde flykundene ønsket nye fly før, hadde de nok fått det. Det er noen veldig inflytelsesrike flykunder der ute. Og flyprodusentene samarbeider tett med kundene.
RWY 24 is offline   Reply With Quote
 


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Boeing 777X - statustråd LN-MOW Flyforum 218 08-02-2025 07:20
Boeing planlegger 737MAX-erstatter til 2030 RJon Flyforum 36 15-03-2024 17:39
Norwegian 737MAX - statustråd LN-HFH Flyforum 202 02-06-2023 12:08
COPA bestiller 61 737MAX LN-MOW Flyforum 2 11-04-2015 15:28
Boeing med 737MAX winglets til 737NG Someone Flyforum 33 12-03-2015 14:42


All times are GMT +2. The time now is 07:06.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.