![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Oct 2004
Location: ENBR/BGO
Posts: 1,882
|
![]()
Hvordan hadde Braathens sett ut idag hvis vi tenker oss at de mirakuløst overlevde selv og at de aldri ble solgt til SAS. Norwegian hadde aldri oppstått fordi BU fortsatte å leve videre.
Jeg ser for meg en flåte bestående av bare 737NG fly, både -705 og -805. Bare flighter i Europa, BU ville ikke gått inn på en longhaul strategi ala det DY skal inn på. Kjør debatt! ![]()
__________________
Upcoming Flights: |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ingen IFE på Norwegian sitt fly til Buenos Aires? | BraathensSafe1985 | Småprat | 4 | 15-02-2018 20:49 |
Ingen Kims - ingen kos ELLER ingen Romjul ingen QUIZ | LN-KOG | Flyforum | 10 | 01-01-2012 23:10 |
Bare en signatur manglet før SAS ble solgt | AirbusTrond | Flyforum | 3 | 13-08-2011 17:36 |
Norske Safirer etter at de ble solgt sivilt... | T J Johansen | Flyhistorisk forum | 0 | 15-09-2006 02:20 |
To barn ble stående igjen på OSL da flyet til BGO ble innstilt | MD90 | Flyforum | 32 | 14-08-2006 18:27 |