![]() |
|
|
![]() |
#1 |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]()
Da prøver jeg igjen, sist jeg la ut bilder på forumet hadde jeg brukt en annen skjerm til redigering av bilder, og de ble ikke så bra, jeg lovet at legge dem ut igjen, så her er de, denne gang har jeg redigert på min gamle skjerm, det er ved at være en stund siden jeg har vært ute og ta bilder, og ser ut som det kommer til at gå lenge før jeg kommer ut og tar bilder, som ett par stykker her på forumet vet, fikk jeg for cirka 1,5-2 uker siden en blodpropp rett ved hjertet, jeg er derfor "grounded" av sykehuse og leger, nu har jeg jo ikke noe at gjøre, så har prøvet at redigere litt "gamle" bilder, så her er mine siste bilder, og så får jeg jo sitte og se på alle andres fine bilder
![]() ikke tekst til bildene, bare litt å se på. håper dere liker bildene, risiko for at flere bildetråde kommer i løpende uker, har masser av tid. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ser at jeg fortsatt får lite glow runt noen av bildene, vet ikke hva som gjør det, finner vel feilen snart,Mvh Torben |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bilder fra min siste Gardermoen tur (18.06.2014) | Yankee | Bilder & foto | 8 | 09-11-2014 13:22 |
Litt fra Gardermoen og OSL siste dager | JanSev | Bilder & foto | 10 | 02-12-2011 21:44 |
Min spotter tur på Gardermoen Del 1 | TobyAllan | Bilder & foto | 12 | 09-11-2010 22:40 |
Lite bilder fra min siste helg på Gardermoen | TobyAllan | Bilder & foto | 22 | 15-10-2010 19:13 |
Litt bilder fra min spotterhelg på Gardermoen | TobyAllan | Bilder & foto | 36 | 29-09-2010 15:42 |