Flyprat


Go Back   Flyprat > Reiseforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

 
 
Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 09-11-2010, 18:29   #1
SAS-Steward
ScanFlyer Molded
 
SAS-Steward's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Location: Øvre romerike
Posts: 2,018
Default Om SAS og BA sine nattflyginger (splittet fra DY-businessklasse)

Quote:
Originally Posted by Utflyttet View Post
Det er faktisk en ting jeg kunne sett som en fordel med en LCC biz på langdistanse: på ruter over natten, få servert mat og ryddet opp veldig fort. Dette er en plage hos mange selskap som skal ta det litt for bedagelig og vips er halve natten gått før det er ro i kabinen. En LCC biz hvor man får dette over fort er noe jeg ønsker velkommen.

Hvis man bare hadde fått et ferdig brett med en kald middag (men kvalitet og bra mengde, og plast over maten) så hadde det vært like OK som en del av disse såkallte 3-retterne som praktiseres i dag, samt drikke før/etter og kaffe, etc.

Både SAS og Swiss (som jeg har brukt mest i det siste) sliter med med å få ferdig middag før Svartehavet, og det er ganske mye avslappingstid som går bort i tull.

Skremmende tanke, men om DY begynner med BKK/SIN, kan jeg jo risikere å måtte begynne å fly med de.

-A
På alle SAS sine nattflighter kan man be om et lettere måltid ( på business ). Dette blir servert når coctail serveres, og hentes/ryddes så fort man selv ønsker det.
Så fra take off til ryddet bord. ca 45-50 minutter er min erfaring.
Man kan i tillegg bestille grab and go frokost, og kan da sove til setebelte skiltet kommer på 25-30 min. før landing.
Tviler på at det er så mange som kan slå det.
SAS-Steward is offline   Reply With Quote
 


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Kartellbot til SAS (splittet fra Hvor mange bøter har SAS fått) branserud Flyforum 27 16-03-2024 10:29
IFE/AVOD - Nødvendig eller ikke (splittet fra AY sine nye bizseter) Tommy777 Småprat 48 01-04-2013 16:26
Oppgradering av SAS-businessklasse lagt på is LN-FHU Flyforum 98 28-03-2013 13:57
Er Cimber sine CRJ -100 eller -200 serien (splittet fra konkurstråden) JELSC Flyforum 5 03-05-2012 20:58
Embraer sine fly - hva kalles de (splittet fra BMI til BGO/SVG) LN-TIB Småprat 12 09-03-2012 01:16


All times are GMT +2. The time now is 15:20.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.