![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg har ikke flydd med SAS på noen år, har alltid valgt Lufthansa eller Air France på USA turer hjem til foreldrene. Men i går så måtte jeg fly siste legget med SAS fra Frankfurt, og det er siste gangen i dette liv. SAS er ikke en smule bedre enn hvilket som helst annet LCC, verre er de faktisk. Det er knapt plass til en pekefinger mellom setene, akkurat som hos Ryanair. Setene er like harde som hos CSA sine 737 og det var ikke snakk om å ha på APU'en for å holde AC'n i gang i 32 grader varme Frankfurt. (jeg som kunde bryr meg ikke om Frankfurt Airport er ansvarlig for strømtilførsel ved gaten, det skal være god temperatur på et fly fra et selskap som har 6 ganger så høye priser som en LCC) Servicen er elendig: ikke nok med at man må kjøpe maten, det er faktisk ingen som spør deg om du vil kjøpe maten. De var mer opptatt av å rulle så fort som de kunne gjennom kabinen og når jeg flere ganger ba om å kjøpe mat fikk jeg et smil tilbake, uten mat. SAS tar altså like mye penger for en flytur som Lufthansa, men leverer på nivået lavere enn Ryanair. Trangt, varmt, elendig service og uten mat. Hos Ryanair for du i alle fall et spørsmål om du vil kjøpe mat.
SAS leverer et produkt som ikke står i samsvar med pris. Alt av kabinansatte bør sparkes og sendes på et smile/service kurs. Dårlig dårlig dårlig. Jeg vet at mange her lever og puster SAS, men dette er et innsyn fra meg som har flydd alle andre tenkelige selskaper og sammenligner det skandinaviske flaggskipet sådan. Last edited by LN-MOW; 22-07-2010 at 16:09. Reason: nogetfargerikt ... |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
4th of july - En opplevelse verdt å få med seg i USA? | orhel | Reiseforum | 13 | 20-04-2014 18:45 |
En relativt dårlig Ryanair-opplevelse | Discus | Småprat | 27 | 02-03-2014 11:32 |
Å fly med russiske innenriksfly er visst en opplevelse... | LN-KKY | Flyforum | 5 | 01-02-2010 17:13 |
Har Peter Warren hatt en dårlig opplevelse med SAS i det siste? | CK | Flyforum | 24 | 03-04-2009 18:44 |
Dårlig unnskylding SAS | Tertit54 | Flyforum | 10 | 12-02-2006 23:28 |